کد خبر : 1638139 | 30 شهریور 1398 ساعت 12:26 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

معارفه رسمی ستاره ایرانی در لیژ

ابراهیمی: آماده چالش متفاوت با یوپن هستم

ستاره ملی‌پوش ایرانی یک هفته بعد از حضور در تمرینات آماده‌سازی یوپن به صورت رسمی به عنوان بازیکن جدید این باشگاه معرفی شد.

ابراهیمی: آماده چالش متفاوت با یوپن هستم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوپن بلژیک در ادامه تقویت خود در تابستان جاری با قراردادی قرضی و یک ساله هافبک 32 ساله و ملی‌پوش ایرانی الاهلی را به خدمت گرفت تا امید ابراهیمی بعد از اتفاقات غیرمنتظره در لیگ ستارگان قطر با پیراهن شماره 16 در ژوپیرلیگ بلژیک تجربه بازی در اروپا را به دست بیاورد.


ابراهیمی بعد از بازی ایران با هنگ‌کنگ در مقدماتی جام‌جهانی راهی بلژیک و شهر لیژ شد تا تمریناتش را آغاز کند. ستاره ایرانی یک هفته بعد از تمرین با یوپنی‌ها دیروز در کنفرانس مطبوعاتی حاضر و به صورت رسمی به اهالی رسانه به عنوان خرید جدید باشگاه یوپن معرفی شد تا در آستانه دربی مهم شهر لیژ مشکلی برای همراهی مشکی‌پوشان یوپنی نداشته باشد.


ابراهیمی در مراسم معارفه خود گفت:«برای بازی فردا با استاندارد لیژ در دربی مهم این هفته آماده هستم اما همه‌چیز به تصمیم سرمربی بستگی دارد. خوشحالم که در تازه‌ترین چالش دوران حرفه‌ای تجربه بازی برای یوپن را به دست آورده‌ام و با هیجان زیادی انتظار اولین حضور در ترکیب را می‌کشم».


او ادامه داد:« یوپن باشگاهی فوق‌العاده با بازیکنان و مربی خوبی است. امیدوارم بتوانم با تعهد کاری و تمرینات ویژه به تیم کمک کنم تا فصل موفقی داشته باشیم. من در راه قبول پیوستن به یوپن هم صحبت‌های مرتضی پورعلی گنجی را گوش کردم و هم توصیه‌های مارک ویلموتس را جدی گرفتم و خوشحالم که الان اینجا می‌توانم فوتبالم را ادامه بدهم».


ابراهیمی در ادامه به پست مورد علاقه خود به اصرار خبرنگاران حاضر در کنفرانس اشاره کرد و مدعی شد تاکنون در پست شماره 6 به میدان رفته اما قابلیت بازی در پست شماره 8 را نیز دارد و هر جا که کادر فنی و تاکتیک‌های تیم بطلبد در آن به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها