کد خبر : 1638167 | 30 شهریور 1398 ساعت 14:05 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

ساسان انصاری؛ حسرت و دیگر هیچ!

در روزی که بهترین فرصت ممکن برای پایان دادن به طلسم گلزنی مهاجمان تراکتور در لیگ هجدهم به وجود آمده بود، ساسان انصاری نتوانست لقب طلسم شکن را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ورزش سه ،  با اتفاقاتی که برای استوکس و اروین در میانه‌های لیگ هفدهم رخ داد، تراکتور بار دیگر با مشکل قدیمی به نام خلا یک مهاجم گلزن و ششدانگ روبرو شد. خلائی که تا پایان فصل این تیم را آزار داد. با پایان لیگ هجدهم، تراکتوری‌ها برای پایان دادن به این معضل کوین فورچونه و مازولا را به خدمت گرفتند تا در کنار ساسان انصاری، خط حمله تیم‌شان را در لیگ نوزدهم تشکیل دهند.


در سه بازی اخیر اما مهاجمان تراکتور فروغی در گلزنی نداشتند و تک گل زده شده توسط این تیم در سه بازی ابتدایی لیگ نیز به نام احسان حاج صفی که یک مدافع است ثبت شده بود.


 بازی با گل گهر یک فرصت خوب برای مهاجمان تراکتور بود که طلسم گلزنی در این فصل را شکسته و طعم گلزنی را بچشند. تا پایان نیمه اول، فرصت چندانی برای این مهم به وجود نیامد اما در نیمه دوم با اعلام یک ضربه پنالتی به سود سرخ‌پوشان، طلسم یاد شده در آستانه شکسته شدن قرار گرفت. ساسان انصاری بعد از خطا بلافاصله و با اعتماد به نفس زیاد  پشت توپ ایستاد تا هم خود را از بند طلسم رها کند و هم تیمش را؛ اما افسوس که شوت ساسان به اندازه‌ای که قدرت داشت، دقت نداشت تا شاهد اوت شدن آن و حسرت مهاجم تراکتوری‌ها باشیم.


انصاری البته این فرصت را دارد که در بازی‌های پیش رو  این ضربه عجیب را جبران کند.

 

1436262

دیدگاه‌ها