کد خبر : 1638171 | 30 شهریور 1398 ساعت 14:14 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان مسابقات پرش با اسب تور قهرمانان ایران

مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور در همدان با مشخص شدن سوارکاران برتر در ماده‌ها و رده‌های سنی مختلف پایان یافت.

پایان مسابقات پرش با اسب تور قهرمانان ایران

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، مسابقات سوارکاری پرش با اسب قهرمانی کشور در همدان در ماده ها و رده های سنی مختلف برگزار شد و سوارکاران برتر در ماده های مختلف به شرح زیر معرفی شدند.

 

*تور قهرمانان ایران؛ قهرمانی برجیان و جمشیدخانی در تور کوچک و متوسط


مسعود برجیان در مسابقات پرش با اسب تور قهرمانان ایران در تور کوچک قهرمان شد و در تور متوسط هم مازیار جمشیدخانی عنوان نخست را بدست آورد.
در تور کوچک که مسابقات در یک باراژ و در همدان برگزار شد، حسین رضایی، مسعود مکاری نژاد و‌ رضا شکری از تهران همچنین مازیار جمشیدخانی، سارا عقیلی از قزوین و علی پاکنژاد از تهران در جایگاه دوم تا هفتم قرار گرفتند.
در تور متوسط که مسابقات به صورت AMS برگزار شد، مجتبی پورشمسی، محمود ابوالحسنی زاده، مسعود برجیان ‌و مسعود مکاری نژاد ‌در جایگاه دوم تا هفتم ایستادند. سرداوری تور کوچک و تور متوسط را رخشان رادپور بر عهده داشت.

 

مسابقات سوارکاری پرش با اسب قهرمانی کشور در همدان

 

*جام قهرمانان ایران؛ قهرمانی ابوالحسنی زاده و رضایی در تور متوسط و کوچک


مسابقات پرش با اسب جام قهرمانان در بخش تور متوسط با  قهرمانی محمد ابوالحسنی زاده از تهران با اسب ایزارلا همراه بود. در این رویداد مسعود برجیان، سیدایمان حسینی، علی پاکنژاد، مازیارجمشیدخانی و علی فرهمند همگی از تهران مسیر مسابقه را بدون خطا طی کردند و به ترتیب در جایگاه دوم تا ششم قرار گرفتند. رخشان رادپور سرداوری، سارا کرباسیان، فاطمه یزدی و زهرا قاسمی نیز داوران این رویداد را که در همدان برگزار شد، عهده دار بودند.
حسین رضایی سوارکار تهرانی در مسابقات پرش با اسب جام قهرمانان تور کوچک در همدان عنوان قهرمانی را به دست آورد. در این رویداد مسعود برجیان، مازیار جمشیدخانی، رضا شکری از تهران دوم تا چهارم شدند. محمد میرزاعلیان از اصفهان، امیدیگانه پرست از همدان، مسعود برجیان از تهران، محسن حدادیان از همدان و محمدهادی شیرازی از تهران در مکان های پنجم تا نهم قرار گرفتند. مسعود برجیان در این رویداد با اسب سان لایت در جایگاه دوم و  با اسب فوردر در مکان هفتم قرار گرفت.
رخشان رادپور سرداوری، سارا کرباسیان، فاطمه یزدی و زهرا قاسمی نیز داوران این رویداد را که در همدان برگزار شد، عهده دار بودند.

 

*پرش با اسب قهرمانی کشور؛ قهرمانی عقیقی و معصومی در جوانان و نوجوانان


علی عقیقی سوارکار تهرانی در مسابقات جوانان  پرش با اسب قهرمانی کشور عنوان قهرمانی را بدست آورد. این سوارکار تهرانی مسیر مسابقه را بدون خطا در ١٣٩ ثانیه پشت سر گذاشت. پوریا غفاری از تهران، امیرپارسا بهزادیان از خراسان، ارشیا نجفی نیا از تهران و فرهاد عمیقی از تهران در جایگاه دوم تا پنجم قرار گرفتند.
همچنین مسابقات پرش با اسب نوجوانان قهرمانی کشور در همدان با قهرمانی سام معصومی سوارکار تهرانی به پایان رسید. در این رویداد که در دو راند به میزبانی همدان برگزار شد، سام معصومی سوارکار تهرانی بدون خطا مسیر مسابقه را طی کرد و عنوان قهرمانی را بدست آورد. محمدامین خاجویی و امید انتظاری از کرمان دوم و سوم شدند. سورن احسانی فاخر از قزوین و ایمان ناظری از کرمان به عناوین چهارم و پنجم رسیدند. قرار گرفتن سه سوار از استان کرمان در بین پنج سوارکار برتر این رده در نوع خود قابل توجه بود. رخشان رادپور سرداور و سارا کرباسیان داور این رویداد بودند.

دیدگاه‌ها