کد خبر : 1638175 | 30 شهریور 1398 ساعت 14:26 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانستم حریف سوئدی را در یک دقیقه شکست دهم

گرایی: داور، کشتی را از دستم خارج کرد

دارنده دو مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: می‌توانستم در همان یک دقیقه اول کشتی گیر سوئدی را 8 بر صفر ببرم اما داور، کشتی را از دستم درآورد و نتوانستم همان ثانیه‌های ابتدایی برنامه‌ام را پیاده کنم.

گرایی: داور، کشتی را از دستم خارج کرد

به گزارش "ورزش سه" علی گرایی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد عملکردش در مسابقات جهانی 2019 اظهار داشت: بعد از اینکه دو مبارزه خوب را پشت سر گذاشتم، درحالیکه بدنم خیلی خوب بود به مصاف کشتی گیر سوئدی رفتم. برای این جهانی دوره ریکاوری خوبی را سپری کرده و بدنم خوب برگشته بود، روز هم روزم بود و شروع خیلی خوبی داشتم اما در همان ثانیه‌های اول مبارزه با حریف سوئدی، من فن زدم و داور خطا گرفت و کشتی را از دستم خارج کرد. می‌توانستم در همان یک دقیقه اول کشتی گیر سوئدی را 8 بر صفر ببرم اما داور کشتی را از دستم درآورد و نتوانستم همان ثانیه‌های ابتدایی برنامه‌ام را پیاده کنم. بعد امتیاز عقب افتادم و احساسی کشتی گرفتم و خواستم پوئن جمع کنم که 4 امتیازی از دست دادم.

 

وی افزود: در کشتی سوم پنجمی هم اصلا تمرکز نداشتم اما باز خدا را شکر که دست خالی برنگشتم. هم مدال برنز گرفتم و هم به سهمیه المپیک رسیدم.

 

این کشتی‌گیر شیرازی در مورد اینکه حالا می‌تواند تمام تمرکزش را روی المپیک بگذارد، خاطرنشان کرد: حالا اگر برای المپیک انتخاب شوم، سعی می‌کنم آنجا بهترین کشتی‌ها را بگیرم. تمام توانم را برای همین خواهم گذاشت تا طلاهایی که باید از مسابقات جهانی می‌گرفتم و نگرفتم را شاید یکجا در المپیک بگیرم. المپیک می‌تواند نقطه اوج یک ورزشکار باشد. قول نمی‌دهم چون کشتی غیرقابل پیش بینی است. همین امسال هم این‌قدر به خودم اطمینان داشتم که فقط به طلا فکر می‌کردم و می‌دانستم که می‌توانم آن را بگیرم. هیچ وقت این قدر به خودم برای طلا اطمینان نداشتم ولی با یک غفلت آن را از دست دادم. به خاطر این نمی‌توانم در مورد المپیک قضاوت کنم. نمی‌توانم بگویم صددرصد مدال می‌گیرم اما قول می‌دهم همه توانم را بگذارم.

 

گرایی با اشاره به مصدومیتش در مسابقات نورسلطان گفت: چند آسیب دیدگی دارم که باید آنها را درمان کنم. در قزاقستان و در مبارزه دوم عضله بازویم و پشت کتفم پاره شد، قبل از آن هم از ناحیه دنده و زانو ضرب خورده بودم و به همین دلیل بعد از بهبودی دوباره استارت خواهم زد.

 

 

نفر سوم وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان در خصوص برادرش رضا گرایی نیز تاکید کرد: حیف شد او در جهانی نبود. می‌توانست امسال مدالش را بگیرد.

 

دیدگاه‌ها