کد خبر : 1638177 | 30 شهریور 1398 ساعت 14:31 | 66K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری پرز و فن درسار در جایگاه ویژه برنابئو!

مارک اوورماس مدیر ورزشی آژاکس فاش ساخت که پس از گل چهارم تیمش به رئال در برنابئو، بین رئیس رئال و ادوین فن درسار درگیری مختصری در گرفته بود.

درگیری پرز و فن درسار در جایگاه ویژه برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته برای آژاکس یک فصل تاریخی و به یادماندنی بود. این تیم در لیگ هلند توانست هر دو جام مهم را به دست بیاورد و در لیگ قهرمانان نیز در عین شگفتی تا نیمه‌نهایی صعود کرد و چیزی نمانده بود تا راهی فینال هم شود ولی گل دقیقه پایانی لوکاس مورا برای تاتنهام، رویای آژاکسی‌ها را نقش بر آب کرد. بدون شک شاهکار آژاکس در فصل گذشته به بازی برگشت این تیم برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برمی‌گردد. 

رئال بازی رفت را در زمین آژاکس 1-2 پیروز شده بود ولی در بازی برگشت آژاکس توانست 1-4 بر رئال پیروز شده و به یک چهارم برود.

 

 

1436285

 

 

ادوین فن درسار رئیس باشگاه آژاکس با یادآوری آن پیروزی گفت:« با اوورمارس کنار فلورنتینو پرز(رئیس رئال) بازی را تماشا می‌کردیم. پس از سه گل اول به زحمت توانستیم خودمان را کنترل کنیم. در همین حد که کمی نیم خیز شدیم چون در هر صورت شادی گل در حضور رئیس تیم مقابل بی‌احترامی است ولی پس از گل چهارم هر دو از جا پریدیم و دیگر نتوانستیم شادی‌مان را کنترل کنیم.»

 

اوورمارس اما جزئیات بیشتری را عنوان می کند:« فن درسار همه چیز را به شما نگفت. پس از گل چهارم، پرز که از شادی ما عصبی شده بود، با فن درسار درگیری مختصری پیدا کرد و من مجبور شدم آنها را به آرامش دعوت کنم البته قضیه خیلی سریع ختم به خیر شد.»

 

 

دیدگاه‌ها