کد خبر : 1638195 | 30 شهریور 1398 ساعت 16:15 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

موتور دیزلی تیم فراز روشن شد(عکس)

پارس جنوبی جم در هفته چهارم لیگ برتر اولین برد فصل خود را جشن گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، با حضور فراز کمالوند در پارس جنوبی تغییرات زیادی در کادر بازیکنان این تیم انجام شد و تعداد زیادی از نفرات سال گذشته جم را ترک کردند. از جمع بازیکنان سال گذشته فقط 3 بازیکن بزرگسال به نام‌های محمد نوری، فریبرز گرامی و شهرام گودرزی در پارس باقی ماندند و همین موضوع سبب شد تا زردپوشان جنوبی فوتبال ایران با چهره‌ای نو لیگ نوزدهم را آغاز کنند.


از این رو با توجه به تغییراتی که در ترکیب پارس صورت گرفت، فراز کمالوند از ابتدای حضورش بارها بر این مساله تاکید کرد که برای ایجاد هماهنگی بین نفرات باید 4 تا 5 هفته اول لیگ را به تیمش زمان داد. با این حال پارسی‌ها در بازی با پرسپولیس نمایش خوبی در هفته اول داشتند و شکست خوردند. مقابل ذوب‌آهن و گل‌گهر نیز می‌توانستند برنده باشند و به تساوی قناعت کردند اما در هفته چهارم مطابق با وعده‌ای که کمالوند داده بود این تیم بازی روان‌تر و بهتری انجام داد واولین برد فصل را کسب کرد.


سرمربی پارس جنوبی که در تمام سال‌های حضورش روی نیمکت تیم‌های مختلف تاکید کرده موتور تیم‌هایش دیزلی است و کمی دیر روشن می‌شود امسال در پارس جنوبی نیز بر این نکته اصرار داشت و حالا به نظر می‌رسد نماینده جم در لیگ برتر نیز استارت بازی‌های خوبش را از بازی با سایپا زده و به عبارت موتور دیزلی تیم کمالوند روشن شده است.
عکس‌ها: حسین دانشور

 

1436310

 

1436311

دیدگاه‌ها