کد خبر : 1638201 | 30 شهریور 1398 ساعت 16:21 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

اوج هیجان در سن سیرو

دربی بزرگ رسید؛ نیمه سرخ مقابل نیمه آبی میلان

دو تیم اینتر و آث میلان در یکی از جذاب ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا در دربی دلامادونینا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دربی بزرگ رسید؛ نیمه سرخ مقابل نیمه آبی میلان

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه طی سال های اخیر دو تیم شهر میلان نتوانسته اند درخشش گذشته خود را در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کنند اما با این وجود هنوز هم رقابت بین این دو تیم در دربی دلامادونیا یکی از جذاب ترین مسابقات در سطح فوتبال اروپا و حتی دنیا محسوب می شود.


میلانی ها که فصل را با شکست نا امید کننده مقابل اودینزه آغاز کردند در ادامه توانستند با پیروزی مقابل برشا و ورونا به نوعی نتیجه ضعیف هفته اول را جبران کنند. شاگردان جامپائولو حالا با 6 امتیاز امیدوار به درخشش در ادامه فصل هستند تا بتوانند روسونری را به روزهای خوش گذشته بازگردانند.

 

 

Image result for milan inter della madonnina

 

 


در سمت مقابل، اینتر این روزها با سرمربیگری آنتونیو کونته توانسته به روزهای خوب گذشته بازگردد و با کسب 9 امتیاز از سه بازی قبلی خود در صدر جدول سری آ قرار دارد. حالا و با این پیروزی ها هواداران این تیم امید زیادی به اینتر کونته برای درخشش در این فصل دارند. نکته جالب در مورد کونته این که او تا کنون 9 بار با تیم های مختلف به مصاف میلان رفته و در این 9 بازی موفق به کسب شش پیروزی و سه تساوی شده است و تیم های او هیچ شکستی را در برابر میلان متحمل نشده اند.


دربی امشب در حالی به میزبانی میلان در ورزشگاه سن سیرو برگزار می شود که پیش بینی می شود بیش از هفتاد هزار نفر از هواداران دو تیم به تماشای این بازی در سن سیرو بنشینند. البته به گفته رسانه ها به دلیل برگزاری کنسرت خواننده معروف ایتالیایی "جوانوتی" در شهر میلان و همچنین مصادف شدن زمان این بازی با هفته مد در این شهر، تمام بلیط های این مسابقه به فروش نرفته است. هرچند که با توجه به آمار اعلام شده سکوهای خالی فقط در سمت هواداران میلان وجود خواهد داشت و تمام بلیط های سمت هواداران اینتر به طور کامل به فروش رفته است. با این وجود بلیط فروشی این دیدار تا لحظه شروع بازی ادامه خواهد داشت و امکان این موضوع وجود دارد که سکوهای سمت هواداران میلان نیز به طور کامل پر شود. نکته قابل توجه دیگر این که به دلیل مسائل امنیتی حدود 2500 صندلی بین هواداران این دو تیم خالی خواهد ماند تا از درگیری های احتمالی جلو گیری شود.

 

 

Image result for milan inter della madonnina

 

 


همچنین این بازی احتمالا یکی از آخرین دربی هایی خواهد بود که ورزشگاه سن سیرو میزبانی آن را برعهده خواهد داشت چرا که سران دو تیم پیشنهادی را طی هفته های اخیر برای ساخت ورزشگاه جدید خود  به شهرداری شهر میلان ارائه داده اند.
این بازی جذاب مهمانان ویژه ای نیز خواهد داشت. رونالدو برزیلی ستاره سابق باشگاه اینتر، هریستو استویچکوف بلغارستانی بازیکن دهه 90 باشگاه بارسلونا، بوریس بکر تنیسور آلمانی و مرد شماره یک سابق دنیای تنیس، دومنیک پاریس قهرمان ایتالیایی اسکی و بیان کابالت مدل معروف، از چهره های جذاب حاضر در سن سیرو خواهند بود.

 

 

Image result for milan inter della madonnina

 

 


ترکیب احتمالی دو تیم برای بازی امشب نیز به این ترتیب خواهد بود:

 


میلان: دوناروما، کونتی، موساکیو، رومانیولی، رودریگز، کسیه، بیلیا، چالهان اوغلو، سوسو، پیونتک و ربیچ.


اینتر: هندانوویچ، اشکرینیار، دی فرای، گودین، بروزویچ، بارلا، آساموا، کاندروا، پولیتانو، سنسی و لوکاکو.


جدال حساس بین دو تیم میلان و اینتر امشب و از راس ساعت 23:15 با قضاوت دنیله دووری آغاز خواهد شد. 

دیدگاه‌ها