کد خبر : 1638242 | 30 شهریور 1398 ساعت 19:16 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینانلو: دروازه‌بان‌های نفت در 4 هفته اول عالی کار کردند

نمی‌توانستیم سوشا را از زمین بیرون بکشیم!

مربی دروازه‌بان‌های نفت مسجدسلیمان می‌گوید به غیر از صحنه‌ای که سوشا مکانی مصدوم شد هیچ بازیکن دیگری از تیمش روی زمین نیفتاد.

نمی‌توانستیم سوشا را از زمین بیرون بکشیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان روز گذشته در شرایطی مقابل سپاهان به تساوی بدون گل رسید که سوشا مکانی در اولین حضور با پیراهن این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و چند موقعیت خوب را از حریف گرفت. حسین اینانلو مربی گلرهای نفت مسجدسلیمان درباره عملکرد سوشا مکانی به خبرنگار ما گفت: سوشا دروازه‌بان باتجربه‌ای است که دیروز هم نشان داد از نظر جسمانی شرایط خوبی دارد. به نظر من سوشا بهترین گلر هفته چهارم لیگ برتر است و سیوهای تماشایی‌اش در بازی دیروز این موضوع را نشان می‌دهد.


وی ادامه داد: علاوه بر سوشا، حمید فرعباسی دیگر دروازه‌بان ما نیز در بازی با تراکتور عملکرد خوبی داشت و در آن هفته نیز بی نظیر کار کرد و از دید خیلی‌ها گلر هفته بود. اینکه در 4 هفته دروازه‌بان های ما دو بار گلر هفته می‌شوند نشان از آمادگی بالای آنها دارد و خوشحالم که با چنین دروازه‌بان هایی کار می‌کنم. فرعباسی حتی در بازی با استقلال اگرچه روی گل حریف اشتباه داشت اما با دبل سیوی که داشت اجازه نداد استقلال گل دوم را بزند که آمادگی خوبش را نشان می‌دهد.


مربی گلرهای نفت مسجدسلیمان درباره انتقاد ازسوشا مکانی درباره تلف کردن وقت بازی گفت:‌‌ سوشا مصدومیت بدی را تجربه کرد. او دروازه بان تیم است و نمی‌شود وقتی با خاطر جراحت روی زمین می افتد برای درمان بیرون برود. همه هم دیدند که چه اتفاق بدی برای مکانی افتاد. از طرفی او با صورت خونی که نمی‌توانست به بازی ادامه بدهد. به غیر از همان یک مورد در جریان مسابقه با سپاهان هیچ بازیکنی از ما روی زمین نیفتاد و فکر می‌کنم بحث‌های مطرح شده بی مورد است.


اینانلو در پایان افزود: انشاالله با روندی که دروازه‌بان های ما در پیش گرفته‌اند می‌توانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم. ما بازی‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم و با گذر از این روزهای فوق العاده دشوار شک نکنید می‌توانیم نتایج بهتری نیز کسب کنیم.

دیدگاه‌ها