کد خبر : 1638265 | 30 شهریور 1398 ساعت 19:50 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 4 - 0 کلن؛ روز درخشش تازه واردها

بایرن مونیخ با درخشش رابرت لواندوفسکی و درخشش بازیکنان تازه وارد با چهار گل کلن را مغلوب کرد.

بایرن 4 - 0 کلن؛ روز درخشش تازه واردها

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از ارائه یک نمایش درخشان در مقابل ستاره سرخ در لیگ قهرمانان، امروز نیز در مقابل کلن و با درخشش دوباره رابرت لواندوفسکی و گل های ایوان پریشیچ و فیلیپ کوتینیو پیروز شده و در پایان هفته پنجم یازده امتیازی شود.

 

بایرن مونیخ بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در همان دقیقه سه به گل اول رسید. پاس عمقی کیمیچ باعث شد لواندوفسکی تک به تک شود و ضربه او بعد از برخورد به بازیکنان کلن وارد دروازه شد.

 

1436367

 

1436365

 

در دقیقه 14 بایرن مونیخ تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه ایستگاهی فیلیپ کوتینیو به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

 

در ادامه جریان بازی آرام شده و بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در اواسط نیمه اول و روی حرکت زیبای کوتینیو، ایوان پریشیچ در گوشه محوطه صاحب موقعیت شد اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 41 کاینز با یک ضربه محکم دروازه بایرن را تهدید کرد اما مانوئل نویر این ضربه را مهار کرد. در دقیقه 45 بایرن تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ضربه چیپ لواندوفسکی بعد از گذر از سد دروازه بان روی سقف دروازه فرود آمد و در نهایت بایرن با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

اما باواریایی ها نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کردند و در دقیقه 48 به گل دوم هم دست یافتند. باز هم با ارسال کیمیچ، این بار لواندوفسکی با پروازی بلند موفق به گلزنی شده و خودش و تیمش را دو گله کرد.

 

در دقیقه 59 و با متوقف شدن کوتینیو در محوطه بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شده و اهیزیبوئه نیز اخراج شد. در ادامه خود کوتینیو این موقعیت را تبدیل به گل کرد و بایرن 0-3 از حریف پیش افتاد.

 

1436370

 

دقایقی بعد جاشوا کیمیچ تا آستانه زدن گل چهارم بایرن نیز پیش رفت اما ضربه فنی او با بدشانسی به دیرک دروازه کلن برخورد کرد. در دقیقه 70 کوردوبا در گوشه محوطه بایرن صاحب موقعیت شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 74 و روی پاس کوتینیو، ایوان پریشیچ صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زیبا و دقیق گل چهارم را نیز به ثمر رساند.

 

در ادامه جریان مسابقه آرام شد و بایرن که از پیروزی خود اطمینان داشت بازی را اداره کرد. در لحظات پایانی نویر دو بار با عکس العملی فوق العاده دروازه تیمش را نجات داد تا بایرن در نهایت با چهار گل کلن را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها