کد خبر : 1638267 | 30 شهریور 1398 ساعت 20:01 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 3 – ملوان بندرانزلی 1

لیگ یک/ هوای بندر همچنان توفانی

ملوانان در بازی هفته ششم خود نیز نتوانستند از پس حریف بربیایند. در حالی که انتظار می رفت آنها با حداقل امتیاز زمین را ترک کنند این اتفاق نیفتاد تا باز هم انزلی چی ها با شکست کار خود را به پایان برسانند.

لیگ یک/ هوای بندر همچنان توفانی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین بازی های این هفته از رقابت های لیگ دسته اول در کرمان و بین دو تیم مس و ملوان برگزار می شد. دیداری که همه امتیازات آن برای هر دو تیم حیاتی بود هرچند اگر انزلی چی ها می توانستند حداقل امتیاز را هم از این بازی به دست بیاورند باز هم هواداران این تیم راضی بودند اما این اتفاق باز هم نیفتاد. ملوانان در هفته قبلی و در دیدار خانگی خود نتوانستند برابر خوشه طلایی مقاومت کنند و بازی را باختند و در سوی دیگر نیز مسی ها در دیدار خارج از خانه برابر داماش با تساوی به کار خود پایان دادند.

 

اما شاگردان حسینی از ابتدای بازی میل به دروازه حریف داشتند تا بتوانند از این دیدار خانگی امتیاز کامل را به دست بیاورند و خیلی زود هم توانستند به دروازه ملوانی ها برسند. آنها در دقیقه ششم بازی توسط پوریا غلامی اولین گل را وارد دروازه تیم مهمان کردند. پس از این اتفاق دو تیم سعی کردند تا بتوانند برابر گلزنی کنند اما این اتفاق نیفتاد تا نیمه اول با همان تک گل مسی ها به پایان برسد.

در نیمه دوم هم در ابتدا این مسی ها بودند که دروازه حریف را باز کردند و جالب اینکه گل دقیقه 57 آنها توسط مهاجم سابق همین تیم ملوان یعنی حسین شنانی به ثمر رسید تا کمی خیال حسینی و یارانش از پیروزی در این دیدار راحت باشد. البته آنها به همین تعداد گل هم راضی نبودند و به همین دلیل در دقیقه 75 شروین بزرگ به نوعی باید گفت تیر خلاص را به ملوانان زد تا در فاصله 15 دقیقه باقی مانده تا پایان بازی، برد با سه گل را ثبت کنند.

 

پس از این گل، طبیعتا خیال مسی ها از پیروزی راحت شد و به همین دلیل فشار خود را کمتر از قبل کردند تا دقایق باقی مانده بازی نیز به سلامت بگذرد و در حالی که همین اتفاق در حال افتادن بود سعید حلافی توانست با گلزنی در دقیقه 85 یکی از گل های خورده را جبران کند تا در نهایت شاگردان محمد احمدزاده بازی را با حساب سه بر یک به حریف کرمانی خود واگذار کنند.

مسی ها با این پیروزی، دومین برد خود در لیگ فعلی را جشن گرفتند و توانستند هشتمین امتیاز را به دست بیاورند و روی رده یازدهم جدول بایستند. در سوی دیگر ملوانان نیز کماکان همان تیم دو امتیازی باقی ماندند که در رده پانزدهم جدول رده بندی جا خوش کرده است.

 

دیدگاه‌ها