کد خبر : 1638272 | 30 شهریور 1398 ساعت 20:15 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث طلایی ایران در جمع بهترین های آسیا

سه بازیکن ملی پوش والیبال ایران در جمع برترین های مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

مثلث طلایی ایران در جمع بهترین های آسیا

به گزارش "ورزش سه"، امروز در سالن والیبال آزادی، دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا بین تیم های ایران و استرالیا برگزار شد و ملی پوشان ایران موفق شدند با پیروزی 3 بر صفر از سد حریف بگذرند و ضمن گرفتن انتقام شکست مرحله قبل، به مقام قهرمانی قاره کهن دست پیدا کنند.

 

پس از اتمام این بازی، مطابق روال مرسوم، نفراتی که در جمع برترین ها قرار گرفته بودند، از سوی گوینده سالن معرفی شدند و جوایز خود را دریافت کردند.


توماس ادگار، ستاره تیم ملی استرالیا، عنوان ارزشمند ترین بازیکن این دوره از رقابت ها از به دست آورد. یوکی ایشیکاوا از ژاپن و ساموئل واکر از استرالیا هم جایزه بهترین دریافت کننده را گرفتند. همچنین تاکاهیرو یاماموتو از ژاپن به عنوان بهترین لیبرو دست پیدا کرد. اما سه جایزه دیگر از آن ستاره های والیبال ایران شد و سه بازیکن محبوب تیم ملی همگی در پست های خود، برترین شدند.

 

 

سعید معروف، کاپیتان باتجربه تیم ملی ایران به عنوان بهترین پاسور آسیا دست یافت، امیر غفور، جایزه بهترین پشت خط زن قاره کهن را دریافت کرد و سید محمد موسوی هم بهترین مدافع روی تور مسابقات شد. البته موسوی این جایزه را به صورت مشترک با یانگ سوک شیم از کره جنوبی دریافت کرد.

دیدگاه‌ها