کد خبر : 1638298 | 30 شهریور 1398 ساعت 22:22 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 2 - 1 ورونا؛ پیروزی دشوار بیانکونری

یوونتوس در دیداری دشوار 1-2 ورونا را مغلوب کرد.

یوونتوس 2 - 1 ورونا؛ پیروزی دشوار بیانکونری

 

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که در بسیاری از دقایق تحت فشار عملکرد خوب ورونا بود، در نهایت بازی باخته را تبدیل به پیروزی کرد و موفق شد با نتیجه 1-2 ورونا را شکست دهد.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و جریان مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال شد، تا اینکه ورونا در دقیقه 19 صاحب یک ضربه پنالتی شد و در نهایت به گل رسید.

 

1436411

 

ضربه دی کارمین بر خلاف جهت حرکت بوفون به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند نیز ضربه میگوئل ولسو نیز به دیرک خورد تا بدشانسی ورونا تکمیل شود. اما لحظاتی بعد خود ولسو با یک ضربه غیرقابل مهار از پشت محوطه موفق به گلزنی شد تا ورونا از رقیب نامدار خود پیش افتد.

 

در ادامه یوونتوس برای جبران سراپا حمله شد و رونالدو می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما یوونتوس در دقیقه 30 به گل رسید. پاس رونالدو در پشت محوطه به آرون رمزی رسید و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان ورونا وارد دروازه این تیم شد.

 

1436408

 

1436409

 

در لحظات پایانی نیمه اول ماتوئیدی با حرکتی انفرادی فرصت گلزنی داشت اما در آخرین ثانیه مدافعان ورونا مانع این اتفاق شدند و نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

یوونتوس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا به گل دوم رسید. خوان کوادرادو در محوطه جریمه ورونا متوقف شد تا یووه صاحب یک ضربه پنالتی شود و رونالدو با قدرت آن را تبدیل به گل کرد.

 

1436412

 

دقایقی بعد و روی حرکت تیمی یوونتوس، رونالدو باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد اما مدافعان ورونا مقابل ضربه محکم او ایستادگی کردند.

 

در دقیقه 59 آرون رمزی در محوطه ورونا صاحب موقعیت شد اما ضربه او از مقابل دروازه رد شد و مدافعان ورونا در نهایت دروازه را نجات دادند.

 

دقایقی بعد زاکانی با یک ضربه دیدنی از فاصله ای قابل توجه دروازه یووه را تهدید کرد اما بوفون عکس العمل خوبی نشان داد.

 

در دقیقه 69 ورونا روی ارسال یک ضربه ایستگاهی و در مقابل شلوغی دروازه باز هم صاحب موقعیت شد اما این بار نیز بوفون نگذاشت دروازه اش باز شود.

 

در دقیقه 87 ضربه زیبای بازیکن ورونا با مهار بوفون دفع شد و در ریباند ورونا بدشانس بود که ضربه به دیرک دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد تا در نهایت یوونتوس در این دیدار دشوار 1-2 به پیروزی دست یابد.

دیدگاه‌ها