کد خبر : 1638327 | 31 شهریور 1398 ساعت 00:28 | 53.9K بازدید | 0 دیدگاه

باورنکردنی، بارسا و ثبت رکوردهای منفی متوالی

بارسلونا امشب در هفته پنجم لالیگا دومین شکست فصل خود را تجربه کرد و وارد بحران شد.

باورنکردنی، بارسا و ثبت رکوردهای منفی متوالی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در حالی به مصاف گرانادا رفت که از 4 بازی قبلی خود در لالیگا به دو برد، یک تساوی و یک شکست دست یافته بود و هفت امتیاز داشت. آبی اناری ها نتوانسته بودند در بازی های خارج از خانه خود پیروز شوند و در لیگ قهرمانان و در خانه دورتموند هم به تساوی بدون گل رسیده بودند. به نظر می رسید که با بازگشت مسی، بارسا بتواند بر این طلسم غلبه کند اما با وجود حضور فوق ستاره آرژانتینی در زمین از نیمه دوم هم بازنده میدان شد.

 

 

1436441

 

 

بارسا از سال 1998 و با مربیگری لوئیس فان خال تاکنون هرگز در شروع فصل، 4 بازی متوالی خارج از خانه خود را بدون برد پشت سر نگذاشته بود. بیلبائو، اوساسونا، دورتموند و گرانادا تیم هایی هستند که در زمین خود یا موفق به شکست بارسا شده اند یا این تیم را متوقف کرده اند.

بارسا همچنین از 5 بازی ابتدایی خود تنها هفت امتیاز کسب کرده است که از سال 1994 با مربیگری یوهان کرویف فقید بی سابقه بوده است. بارسا در آن سال از 5 بازی اول خود 5 امتیاز داشت.

آبی اناری ها تا به اینجای فصل 9 گل نیز دریافت کرده اند که بیش از هر تیمی در لالیگاست. آخرین برد خارج از خانه بارسا نیز به هفته 34 فصل گذشته و در زمین آلاوس بر می گردد.

 

 

1436455

دیدگاه‌ها