کد خبر : 1638342 | 31 شهریور 1398 ساعت 18:08 | 902K بازدید | 0 دیدگاه

از صبح تا شب با استقلال - پرسپولیس؛

تمام حواشی‌های دربی جذاب و خشن تهران (ویژه)

دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در حالی به پایان رسید که حواشی بسیار جذابی از صبح روز دربی تا پس از سوت پایان داور، رقم خورد.

تمام حواشی‌های دربی جذاب و خشن تهران (ویژه)

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت موفق شدند استقلال را در دیداری هیجان انگیز شکست دهند. این در حالی اتفاق افتاد که شاگردان استراماچونی یک پنالتی را از دست دادند و چند بار هم فرصت گلزنی داشتند. اما فارغ از این اتفاقاتی که در جریان مسابقه رخ دادند، حواشی بسیار جذاب و پرتعدادی نیز از صبح روز بازی تا پایان شب رقم خوردند. اینجا خبرنگار ورزش سه از ساعت 8 صبح تا انتهای شب، حاشیه های شهرآورد بزرگ تهران را از ورزشگاه آزادی با جزئیات نوشته‌ که در ادامه می‌توانید بخوانید:

 

21:00 - پایان حواشی دربی با این فریم، لحظاتی پیش از شروع مسابقه که همه چیز امن و امان بود و سرخابی ها به احترام عماد سکوت کردند. اما حالا بازی به اتمام رسیده و نیمی از شهر خوشحالی می کنند و نیمی دیگر غرق در ناراحتی هستند؛ یک ستاره شماره 10 محروم شده و یک مهاجم جدید به دنیای فوتبال حرفه ای ایران آمده است و البته هزار اتفاق دیگر...

 

 

20:45 - جیمی جامپ دربی از نمایی دیگر؛ جایی که او تلاش می‌کند به ستاره محبوبش برسد و مامور هم تقلا می‌کند تا مانع از این شود. (عکس از امیرحسین خیرخواه)

 

 

 

20:45 - داور سوت پایان را زد و براندائو این چنین به آغوش گلزن دربی نزدیک می‌شود؛ شاید همین ناکامی جونیور و همین درخشش عبدی جای آن ها را در ترکیب عوض کند.

 

 

20:40 - جالب انگیزترین بخش احکام انضباطی دربی محرومیت فرشاد احمدزاده است؛ شماره 10 تا اطلاع ثانوی محروم خواهد بود!

 

 

20:35- این آخرین بخش از صحبت های یزدانی در میکسدزون است: شجاع خلیل‌زاده به دنبال خود شیرینی است و این حرف‌ها را می‌زند. او در حد و اندازه‌ای نیست که جوابش را بدهم.

 

20:33- ایلنا نگاهی متفاوت به دربی داشته و به محرومیت سیدجلال حسینی اشاره کرده است: «هدیه سه امتیازی حسینی به پرسپولیس».

 

20:32 - خبرگزاری دانشجویان ایران به وضعیت آبی ها اشاره کرده و تیترش را به این موضوع اختصاص داده است: «استقلال کماکان در بحران».

 

20:21 -  بخش اعظمی از دربی تهران، درگیری بازیکنان بود که برای لحظاتی به سکوها نیز کشیده شد. خبرگزاری برنا تیتر زده است: «ارتش سرخ فاتح دربی پرهیاهو شد».

 

20:10 - خبرگزاری ایرنا برای تیتر بازی پرسپولیس و استقلال به عملکرد گلزن بازی توجه ویژه ای داشته است: «پرسپولیس با گلزن ناشناس فاتح شهرآورد شد».

 

20:00 - این لحظه آغاز درگیری بازیکنان پرسپولیس و استقلال در لحظات پایانی است؛ جایی که زانوی یزدانی به سر نعمتی خورد تا آتش تنش ها شعله ور شود. (عکس از امیرحسین خیرخواه)

 

 

۱۹:۵۰ - خیابان های اطراف ورزشگاه خلوت هستند و هواداران راهی خانه ها شده اند. امروز حدود ۵۰ هزار هوادار تماشاگر دربی بودند.

 

۱۹:۴۰ - وریا غفوری نخستین بازیکنی بود که صحبت کرد. او درباره داوری گفت: من نمی خواستم در مورد داوری صحبت کنم ولی اگر دقت کرده باشید، هم پنالتی باید تکرار می شد و هم گلی که خوردیم باید خطای هند ترابی اعلام می شد.

 

۱۹:۲۳ - استقلالی ها به صورت گروهی وارد میکسدزون شدند و هیچ کدام صحبت نکردند. شجاعیان در خصوص پنالتی ای که گرفت و از دست رفت، فقط سر تکان داد.

 

۱۹:۲۱ - خلیل زاده که کمی عصبانی به نظر می‌رسید، گفت که هیچ فحشی نداده. سیامک هم چنین اعتقادی داشت اما آبی ها نظر متفاوتی داشتند.

 

۱۹:۲۰ - برخی از هواداران استقلال در سکوهای بالای میکسدزون منتظر حضور بازیکنانشان هستند.

 

۱۹:۱۵ - عبدی گلزن پرسپولیس برای اولین بار با درخواست خبرنگاران برای مصاحبه مواجه شد و گفت که باور نمی‌کرد آن توپ گل شده است!

 

۱۹:۱۲ - حدود ۴۰ خبرنگار در میکسدزون منتظر هستند تا بازیکنان استقلال بیایند اما آن ها در میکسدزون حبس شده اند.

 

۱۸:۵۰ - گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در نشست خبری با یکی از خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد. این خبرنگار اعتقاد داشت که ارنج پرسپولیس اشتباه است اما سرمربی آرژانتینی گفت: او به عنوان یک خبرنگار باید دقیق تر بازی ها را ببیند و بعد صحبت کند!

 

۱۸:۲۰ - هواداران استقلال علیه وزیر ورزش شعارهایی سر می‌دهند. آن ها خشمگینانه با خبرنگاران صحبت کردند و علیه برخی بازیکنان موضع گرفتند.

 

18:08 - پایان بازی با برتری پرسپولیس؛ یک دربی نه چندان زیبا با شروع و پایان هیجان انگیز.

 

18:07 - یک هوادار پرسپولیس وارد زمین شد و به سمت بیرانوند رفت و البته پس از رسیدن به بازیکن محبوب خود بازداشت شد.

 

 

18:05 - باتوجه به این که این درگیری در زمین استقلال بود، هواداران این تیم نیز به هواخواهی از بازیکنان، شعارهایی را سر دادند.

 

18:04 - دو نفر از نیمکت پرسپولیس نیز وارد ماجرا شدند تا سرخپوشان را مدیریت کنند.

 

18:03 - استراماچونی وارد زمین شد تا بازیکنان را آرام کند.

 

18:02 - سیامک نعمتی از دو بازیکن استقلال عبور کرد اما درگیری او با بازیکن سوم منجر به شعلع ور شدن آتش درگیری شدید تر شد.

 

18:00 - علی کریمی اخراج شد و همین موضوع آغازگر جنگ روی سکوها بود. هواداران در حال پرتاب صندلی به هم هستند.

 

 

17:59 - تکل شدید روی پای  بازیکن پرسپولیس باعث شد تا همه بازیکنان به سمت داور اعتراض کنند.

 

17:50 - هواداران استقلال در حال ترک ورزشگاه هستند.

 

17:48 - نکته جالب این که مهدی عبدی تنها دو دقیقه پس از تعویض موفق به گلزنی شد.

 

17:45 - بشار رسن با آرنج به مدافع استقلال ضربه زد.

 

17:27 - یک درگیری دیگر؛ این بار امیری و عارف غلامی سکوها را ملتهب کردند. مهم ترین اتفاق این بازی فارغ از پنالتی، همین درگیری ها بوده است.

 

17:23 - وقتی دستیار استراماچونی برای صدا زدن قائدی رفت، هواداران به شدت ستاره تیم خود را تشویق کردند.

 

17:11 - پس از اشتباه بیرانوند در ابتدای نیمه دوم،هواداران استقلال علیه او شعار دادند.


17:08 - نوید مظفری، کارشناس داوری فوتبال در گفت و گو با ورزش سه، درباره صحنه پنالتی اظهار نظر کرد. او گفت: داور به اشتباه خطای پنالتی برای استقلال اعلام کرده است. اما قبل از زدن ضربه هم علیرضا بیرانوند به جلو قدم برمی دارد که به این دلیل ضربه باید تکرار می شد.


17:07 - حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس این توییت را در واکنش به اتفاقات نیمه اول نوشت.

 

1436674


17:00 - تصویری از ویلموتس سرمربی تیم ملی که تماشاگر بازی دربی است.


 

16:50 - پس از پایان نیمه اول، استراماچونی به سرعت خود را به تیم داوری رساند و اعتراض کرد.

 

16:43 - یک دقیقه بعد دوباره دیگری در زمین. این بار عارف غلامی و نعمتی درگیر شدند که برخورد آن ها به تنش روی نیمکت منجر شد.


16:42 - این لحظه سیو فوق العاده علیرضا بیرانوند است. او پنالتی بازیکنی راست پا را گرفت که برخلاف معمول ضربه خود را به سمت راست دروازه زد و البته کاملا جهت دار و به گوشه دروازه.

 

16:39 - سپس نوبت به زمین افتادن کنعانی شد. هواداران استقلال به شدت علیه او شعار می دهند. علیرضا بیرانوند در میانه های زمین پرسپولیس با داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی برای دقایقی صحبت کرد.

 

16:32 - محمدحسین کنعانی زادگان درگیری جزئی با داور اضافه پشت دروازه استقلال داشت که بنیادی فر به او هشدار داد.

 

16:30 - پس از سیو پنالتی علی کریمی، در قسمت وی آی پی ورزشگاه درگیری ایی رخ داد.

 

16:24 - خطای پنالتی شجاع خلیل زاده روی داریوش شجاعیان اعتراض تند پرسپولیسی ها را به همراه داشت اما بنیادی فر بی توجه به آن ها پنالتی گرفت.

 

16:01- مارک ویلموتس طبق اعلام قبلی به استادیوم آزادی آمده تا بازی استقلال برابر پرسپولیس از نزدیک تماشا کرد. او پیش از شروع بازی به وسط زمین رفت و با بازیکنان استقلال و پرسپولیس برخورد گرمی داشت تا به آنها پیش از این بازی حساس روحیه بدهد.

 

15:55 - قبل از سوت آغاز، یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت عماد صفی یاری انجام شد.

 

15:50 - پیش از شروع بازی استقلالی ها علیه فتاحی شعار سر دادند.

 

15:45 - حدود 50 هزار نفر در لحظه شروع بازی در استادیوم هستند. جایگاه های طبقه دوم پشت دروازه کاملا خالی است.

 

15:42 - در لحظه شروع بازی هواداران استقلال پرچم نمایی جالبی را انجام دادند.

 

 

15:41 - محمد حسن انصاری فرد تصمیم گرفت در اعتراض به حرکت باشگاه استقلال در عدم اختصاص بلیت به سرخ ها، تماشای بازی دربی را تحریم کند و به استادیوم نرود.

 

15:40 - ترکیب پرسپولیس برای دربی: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، محمد انصاری، محمد کنعانی‌زادگان، وحید امیری، علی علیپور، جونیور براندائو ومهدی ترابی

 

15:35 - ترکیب استقلال برای دربی: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، وریا غفوری،  میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان و تبریزی

 

15:30- محسن خلیلی سرپرست قرمزها با شعار «محسن آقای گل» تشویق شد.

 

15:20 - بازیکنان در حال گرم کردن هستند. وریا غفوری کاپیتان آبی ها بیش از بقیه بازیکنان این تیم تشویق شد.

 

15:10 - سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون وارد قسمت وی آی پی شد. او بازی را 2-0 به نفع سرخ ها پیش بینی کرد.

 

 

15:00 - دروازه بان های دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند. سیدحسین حسینی با لقب «عقاب آسیا» مورد تشویق قرار گرفت.

 

14:55 - بیش از 40 هزار هوادار در فاصله یک ساعت تا شروع بازی در ورزشگاه هستند.

 

 

14:50 - اتوبوس پرسپولیسی ها نیز وارد ورزشگاه شد تا جایگاه سرخ ها منفجر شود.

 

14:45 - فروش ساندویچ های بی کیفیت با قیمت بالا سبب شده تا هواداران با مشکل تغذیه در ورزشگاه روبرو باشند.

 

14:35 - محمدحسن انصاری فرد در مصاحبه ای تند اظهار داشت: در گذشته، شاید مواردی بود که به باشگاه میهمان تعداد کمی بلیت داده باشند، اما متاسفانه به رغم پیگیری‌های مکرر در طی دو سه روز گذشته، فقط وعده‌های پوچ و توخالی و دروغین تحویل گرفته‌ایم و امروز و فردا کردن‌های بسیاری را شنیدیم. حالا باید بگوییم حتی یک برگه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند.

 

14:33 - گزارش ها از اطراف استادیوم حاکی از آن است که ترافیک شدید در ورودی غربی به وجود آمده و هواداران برای ورود به ورزشگاه دچار مشکل هستند.

 

14:32 - با ورود اتوبوس آبی ها هواداران تیفوسی این تیم تلاش کردند تا با قرارگیری در قسمت مناسب، بازیکنان تیم محبوب خود را تماشا کنند.

 

 

14:31 - اتوبوس تیم استقلال در میان تشویق شدید هواداران این تیم وارد مجموعه ورزشی آزادی شد.

 

14:30 - تصویر مهدی شادمانی خبرنگار ورزشی که یک ماه پیش درگذشت در جایگاه خبرنگاران کنار دیگر خبرنگارانی که فوت کرده اند، نصب شده است.

 

 

14:00- بنر عماد صفیاری کودک هوادار استقلال مقابل در ورودی غرفه پدرش در ورزشگاه آزادی. امروز پیش از شروع بازی، یک دقیقه سکوت برای عماد در نظر گرفته شده است؛ کودکی که به دلیل برق گرفتگی و سهل انگاری جان خود را مقابل غرفه پدرش از دست داد.

 

 

 

13:55- مسئولان باشگاه پرسپولیس پیگیر دریافت بلیت از باشگاه استقلال به عنوان میزبان بازی و همچنین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به عنوان مسئول فروش بلیت‌های این بازی بودند، اما تا این لحظه حتی یک قطعه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس اختصاص پیدا نکرده است(فارس)

 

13:53-وقتی تقسیم‌بندی تماشاگران 50-50 باشد چه فرقی می‌کند روز تعطیل باشد یا غیرتعطیل. اگر 90 به 10 بود فرق داشت اما حالا که 50-50 است فرقی ندارد. با این حال ما اصرار داریم بازی برگشت روز تعطیل باشد تا مردم با فراغ بال بیشتری به ورزشگاه بیایند.(محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه با رادیو تهران)

 

13:51- سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت دربی 90 را از دست داد، در هتل اوین حاضر شد و با بازیکنان و مربیان دیدار کرد. کاپیتان پرسپولیس که امروز در دربی غایب است، سوار بر اتوبوس تیم شد و همراه سایر بازیکنان و مربیان به ورزشگاه آزادی آمد.

 

13:50- خبرنگاران که معمولا در دربی روز سختی دارند و بسیاری از دوستانشان از آنها انتظار تهیه بلیت دارند، در دربی 91 راحت شده اند، چون دیگر به شیوه قدیمی بلیت توزیع نمی شود و حتما باید از سایت تهیه شود.

 

13:45- محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس، ساعتی پیش از بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس از مسئولین درخواست داشته تا بازی برگشت دو تیم در روز تعطیل برگزار شود.

 

13:44- ازدحام عجیبی در مقابل گیت ها به وجود آمده و هواداران زیادی در قسمت ورودی حضور دارند. این در حالی است که تعداد هواداران داخل استادیوم به حدود ۲۵ هزار نفر می‌رسد.

 

 

13:40- بلندگوی ورزشگاه به طرز عجیبی از هواداران در ورزشگاه خواست، به شکل مناسبی رفتار کنند تا زمینه های حضور بانوان در بازی های لیگ برتر هم فراهم شود(اکنون حضور بانوان در بازی های ملی حل شده است ولی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تلاش می کنند تا حضور بانوان در بازی های داخلی هم انجام شود).

 

13:37- حسن یزدانی به دلیل مصدومیت کشتی هندی، بدون برگزاری فینال قهرمان جهان شد و بدین ترتیب شاهد تلاقی کشتی حسن یزدانی و دربی نخواهیم بود.


13:35-اگر تمایل دارید گزارش متفاوتی از آنچه در تلویزیون تدارک دیده شده است را تماشا کنید، می توانید با برنامه آنتن همراه شوید که پژمان راهبر به همراه مهرداد خانبان آنالیزور سابق پرسپولیس و صالح مصطفوی مربی سابق استقلال، به تحلیل بازی می پردازند. 
 

13:30- در فاصله دو و نیم ساعت تا شروع بازی هنوز حتی روبروی جایگاه هم پر نشده است.

 

13:15 - در بیرون و داخل ورزشگاه برنامه هایی فرهنگی و سوگواری برگزار می شود.

 

۱۳:۰۰ - هواداران در بیرون ورزشگاه مشغول کری خوانی هستند، البته این در شرایطی است که هیچ درگیری میان آن ها شکل نگرفته است.

 


۱۲:۵۰ - هنوز بخش اعظمی از ظرفیت استادیوم خالی است و هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

 

1436601


۱۲:۳۱ - روزنامه خبر ورزشی به شکلی ویژه به دربی پایتخت پرداخته و از رینگ بوکس در صفحه اولش استفاده کرده؛ رینگ بوکسی که ابتدا در نشست خبری شکل گرفت.

 

1436599


۱۲:۱۲ - هاشم بیگ زاده مدافع سابق تیم استقلال شب گذشته در اردوی این تیم حضور یافت و با کاپیتان های آبی پوش دیدار کرد. او که سابقه طولانی بازی در دربی را دارد، چند روز پیش از میادین رسمی خداحافظی کرد.

 

1436558


۱۲:۰۰- بیشتر هواداران در قسمت روبروی جایگاه مستقر هستند و از همین حالا تیم خود را تشویق می‌کنند. هوای تهران به نسبت روزهای قبل خنک تر شده و در آخرین روز تابستان شرایط خوب جوی بر پایتخت حاکم است.

 

1436559

 

۱۱:۵۷ - در حالی که قرار بود رای سوپرجام پیش از دربی صادر، ابلاغ و منتشر شد اما این اتفاق رخ نداد تا همه منتظر نتیجه سوپرجام باشند.

 

۱۱:۴۰ - همسر میلاد میداوودی در گفتگو با ورزش سه گفت: از وقتی با میلاد آشنا شدم به فوتبال علاقه پیدا کردم و گل میلاد به پرسپولیس بهترین خاطره ما بود.

 

۱۱:۳۵ - سعید فتاحی درباره مجرمان دربی ۹۰ گفت: افراد مختلف در صورت تخلف از سوی دوربین‌های مداربسته شناسایی شده و به مراجع قضائی معرفی می‌شوند. به هر حال با توجه به اینکه ذات فوتبال برد و باخت است امکان دارد هر اتفاقی بیفتد، اما باید فرهنگ نشستن هوادار روی صندلی مخصوص خود در فوتبال ایران هم جا بیفتد.


۱۱:۲۷ - محسن خلیلی که امروز به عنوان سرپرست روی نیمکت سرخ ها می‌نشیند، ۱۲ سال پیش توانست در هر دو بازی دربی گلزنی کند و لقب «رفت و برگشت» را به دست آورد.

 

1436546

 

۱۱:۱۰ - حدود ۵ هزار نفر از گیت ها عبور کرده اند. در اطراف استادیوم ترافیک خاصی وجود ندارد و در فاصله پنج ساعت تا شروع بازی همه چیز روند عادی خود را طی می‌کند.

 

1436541

 

۱۱:۰۲ - تیم استقلال در حالی اردوی خود در هتل المپیک را سپری می‌کند که در لحظه ورود ملی پوشان والیبال به این هتل، بازیکنان استقلال از جا بلند شدند و والیبالیست ها را تشویق کردند. چند نفر از ملی پوشان نیز با آن ها برخوردی صمیمانه داشتند.

 

۱۰:۴۶ - فرشید اسماعیلی هافبک محروم تیم استقلال تا آخر شب گذشته به بخشیده شدن امید داشت و در هتل محل اقامت آبی ها نیز حضور یافت اما پس از قطعیت محرومیتش به خانه برگشت.


۱۰:۲۶ - مهدی ترابی ستاره تیم پرسپولیس در بازی قبلی بود. او در دربی ۸۹ هم درخشید و یک پاس گل داد. باید دید کالدرون او را پشت مهاجم استفاده می‌کند یا نه.

 

1436518

 

۱۰:۱۲ - درهای ورزشگاه آزادی به دلیل تجمع هواداران زودتر از زمان موعود باز شد. حالا تماشاگرانی که بلیت دارند روی سکوها مستقر هستند و بدون بلیت ها نیز به امید یک معجزه در محوطه آزادی زمان را سپری می‌کنند.


۱۰:۱۱ - کمتر کسی است که لبخند استراماچونی را دیده باشد اما دیروز زمانی که فهمید کالدرون تیمش را فرزند عزیز شده وزارت ورزش خوانده است، این چنین لبخندی معنادار زد!

 

1436512

 

۹:۵۹ - گابریل کالدرون روز گذشته صحبت های عجیبی را مطرح کرد. مهم ترین قسمت حرف های جنجالی او، صحبت درباره «فرزند وزارت» بود. سپس وقتی یک خبرنگار گفت که آیا منظور شما این است که به استقلال کمک بیشتری می‌شود، او گفت: وقتی چیزی را می‌دانید، نپرسید!

 

 

۹:۵۱ - این ترکیب استقلال در آخرین دربی برگزار شده است؛ نکته جالب جدا شدن ۶ بازیکن از این تیم ۱۱ نفره است. رحمتی کاپیتان سابق آبی ها که سال ها سنگربان این تیم بود حالا در تیم پدیده حضور دارد و یکی از مهم ترین غایبان مسابقه به شمار می‌رود.

 

 

۹:۴۳ - روزنامه فرهیختگان هشدار «خطر صفر صفر کسل کننده» را داده است؛ این روزنامه اعتقاد دارد دو تیم با خط حمله ضعیف به هم رسیده‌اند و امکان دارد همین موضوع به نقطه ضعفشان تبدیل شود.

 

1436506

 

۹:۳۷ - پرسپولیس پس از چهار سال با یک مربی جدید پای به دربی می‌گذارد؛ برانکو که ۴ بار استقلال را شکست داد حالا از خانه باید این تقابل سنتی را تماشا کند.

 

 

۹:۲۷ - انتظارخیر مسئول گیت‌های الکترونیک استادیوم آزادی در گفتگو با ورزش سه پایان تعداد بلیت ها را تایید کرد و گفت که هواداران بدون بلیت نباید به استادیوم بیایند.


۹:۲۰- پرسپولیس در بازی قبلی به سیستم دو مهاجم خود بازگشت؛ جونیور و علیپور عملکرد خوبی نداشتند و کالدرون امیدوار به درخشش آن ها در بازی با استقلال است.

 

1436493


۹:۱۵ - این ترکیب استقلال در بازی قبلی مقابل نفت مسجد سلیمان است؛ دیاباته و قائدی مصدوم هستند و فرشید اسماعیلی هم محروم است تا خط حمله آبی ها دست خوش تغییر شود.

 

1436492

 

۹:۱۰ - روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تمام بلیت‌های بازی دربی فروخته شده است؛ البته سامانه بلیت فروشی ۵۷ هزار بلیت فروخته و به گفته مسئولان تعدادی از صندلی ها نیز به نهادها و ارگان ها اختصاص داده شده است.

 

۹:۰۰ - احتمالا امروز آخرین دربی تمام مردانه فوتبال ایران را شاهد خواهیم بود. با بیانیه ای که فیفا منتشر کرده است، به نظر می‌رسد شرایط برگزاری دربی ها نیز به سرعت تغییر کند.

 

۸:۵۵ - عماد کودک ۶ ساله هوادار استقلال هفته گذشته در ورزشگاه آزادی دچار برق گرفتگی شد و امروز بازیکنان دو تیم با یک دقیقه سکوت یاد او را گرامی خواهند داشت.بازهم به خانواده عماد تسلیت میگوییم.

 

۸:۵۰ - با تغییر ساعت رسمی کشور، شوخی معمول استفاده از کلمه ساعت جدید و قدیم خواهد بود. باتوجه به انتقاداتی که از برگزاری زود هنگام دربی شده، شاید مسئولان فوتبال ایران قصدشان انجام بازی در ساعت ۵ (پنج قدیم) بوده است؛ به آن ها خرده نگیرید!

 

۸:۴۵ - وریا غفوری تنها بازیکن استقلال است که سابقه گلزنی در دربی را دارد. او در دربی ۸۷ گل برتری تیمش را زد.

 

۸:۳۰ - احمد نوراللهی، امید عالیشاه و علی علیپور سابقه گلزنی در دربی را با پیراهن قرمز دارند. البته مهاجم شماره ۷۰ در دربی برگشت لیگ چهاردهم و دربی رفت لیگ شانزدهم گلزنی کرد و حالا به دنبال زدن سومین گل است.

 

۸:۱۵ - استراماچونی و کالدرون مربیان استقلال و پرسپولیس برای اولین بار دربی را تجربه می‌کنند؛ این در حالی است که در شهرآورد قبلی برانکو و شفر با تجربه چند تقابل در این مسابقه به مصاف هم رفته بودند.

 

۸:۱۰ - روزنامه گل با جلدی ۵۰-۵۰ به استقبال دربی رفته است؛ منظور آن ها به یک دربی است که تازه پیدا شده و نتیجه آن نیز تساوی بود.

 

۸:۰۵ - باوجود فروش اینترنتی بلیت، هوادارانی که از شهرستان‌ها آمده اند در اطراف استادیوم حضور دارند.

 

1436507

 

۸:۰۰ - بازهم درهای ورزشگاه ساعت ۱۰ صبح باز می‌شود و این به معنای برگشت کامل به شرایطی است که پیش از تاخیر لیگ قرار بود از آن ها فرار کنیم اما باوجود تاخیر در آغاز برگزاری لیگ ایران در فصل جدید همه چیز به همان منوال سابق است. برگزاری ۱۰-۹۰ دربی وتو شد و حالا درهای دربی از ساعت ده باز می‌شود تا ازدحام هواداران مشکلی ایجاد نکند.

دیدگاه‌ها