کد خبر : 1638345 | 31 شهریور 1398 ساعت 09:40 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

جامپائولو: بعد از گل اول شیرازه تیم از هم پاشید

مارکو جامپائولو سرمربی آث میلان بعد از شکست تیمش در دربی شهر میلان مقابل اینتر، از بازی مردد تیمش انتقاد کرد و تجربه بیشتر اینتر را عامل پیروزی این تیم در دربی دانست.

جامپائولو: بعد از گل اول شیرازه تیم از هم پاشید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آث میلان با هدایت مارکو جامپائولو در اولین دلا مادونینای فصل در مقابل رقیب همشهری‌اش اینتر میلان با نتیجه 2-0 شکست خورد، جامپائولو  از بازی تیمش در این مسابقه که از آن با عنوان بازی مردد یاد کرد انتقاد کرده و گفت تجربه بیشتر اینتر باعث شد نراتزوری بتواند در این دربی به پیروزی دست یابد.

 

1436496

 

جامپائولو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" تحلیل من این است که ما بازی را با تردید شروع کردیم ولی بعد از 15 دقیقه جا افتادیم و بهتر شدیم. اینتر نسبت به ما تجربه بیشتری داشت ولی ما تا قبل از نیمه اول موفق شدیم این فاصله را پر کنیم تا تجربه کمترمان کمتر به چشم بیاید".

 

سرمربی میلان در ادامه گفت:" از اینکه بعد از دریافت گل اول به گل آنها واکنشی احساسی نشان دادیم ناراحت شدم. واکنش ما بد و به هم ریخته بود و من از این نوع بازی کردن‌ها اصلا خوشم نمی‌آید".

 

جامپائولو  در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" بازیکنان ما به مناطقی از زمین می‌رفتند که قرار نبود آنجا حضور داشته باشند. برای همین وقتی توپ را از دست می‌دادیم، شکاف‌هایی بوجود می‌آمد که کسی پوشش‌شان نداده بود. از شجاعتی که بچه‌‌های ما برای حمله کردن نشان می‌دادند خوشم می‌آمد ولی ما شکل تیمی‌‌مان را از دست دادیم".

 

 

دیدگاه‌ها