کد خبر : 1638348 | 31 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: کونته همان مربی‌ای است که می‌خواهم

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر که دیشب در دربی دلا مادونینا گل دوم تیمش را به ثمر رساند بعد از بازی از سرمربی‌اش آنتونیو کونته تمجید کرد و گفت مربی‌ای مثل او می‌خواسته.

لوکاکو: کونته همان مربی‌ای است که می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینترمیلان که امسال تابستان بعد از مدت‌ها حرف و حدیث از منچستریونایتد جدا شد و با سفر به میلان به اینتر پیوست، دیشب در اولین دربی دلا مادونینای فصل یکی از دو گل اینتر را وارد دروازه آث میلان کرد تا نقش مهمی در پیروزی نراتزوری بازی کند. لوکاکو در پایان بازی به ستایش از آنتونیو کونته، سرمربی‌اش پرداخت و گفت با او رابطه‌ای فوق‌العاده خوب برقرار کرده است.

 

1436498

 

اینتر با کونته فصل جدید سری آ را آغاز کرده و تا اینجا در چهار هفته اول فصل هر 12 امتیاز ممکن را به حساب خود واریز کرده است. لوکاکو می‌گوید کونته به او انگیزه‌ای مضاعف داده و باعث شده بیش از پیش بتواند توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد.

 

لوکاکو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" رابطه من با کونته خیلی قوی است. کونته مربی‌ایی است که به من خیلی کمک می‌کند. من در 26سالگی مربی‌ایی مثل او می‌خواهم که به من انگیزه بدهد و هر روز کمکم کند".

 

ستاره بلژیکی اینتر در ادامه گفت:" از اینکه اینجا هستم و با کونته کار می‌کنم واقعا خوشحالم. این بازی برای ما خیلی مهم بود و ما از سه امتیازی که در آن بدست آوردیم خیلی خوشحالیم. بازی قبلی ما با اسلاویا پراگ سخت بود ولی ما بعد از آن خوب آماده شدیم و امروز در دربی پاسخ محکمی به آن شکست دادیم".

 

 

دیدگاه‌ها