کد خبر : 1638349 | 31 شهریور 1398 ساعت 15:07 | 488.6K بازدید | 0 دیدگاه

کالدرون با سه غایب در‌ اولین دربی

ترکیب اصلی پرسپولیس در دربی اعلام شد

گابریل کالدرون آرژانتینی ترکیبی شبیه به بازی هفته قبل برابر صنعت نفت را برای دربی پایتخت انتخاب کرده است و فقط یک تغییر داده است.

ترکیب اصلی پرسپولیس در دربی اعلام شد

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس بعد از پیروزی برابر صنعت نفت آبادان و شش امتیازی شدن در پایان هفته سوم، اکنون در شرایطی پا به جدال دربی خواهد گذاشت که سه مهره خود را در این جدال به همراه نخواهد داشت؛ سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و کمال کامیابی‌نیا سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت این تیم را همراهی نخواهند کرد. کالدرون ترکیب اصلی تیمش در دربی پایتخت را با یک تغییر نسبت به دیدار با صنعت نفت به زمین فرستاده و به جز خروج بشار رسن، از همان ترکیب استفاده کرده است.

 

بیرو آماده جدال بزرگ

 

علیرغم دو کلین شیتی که بوژیدار در کارنامه خود طی دو دیداری که این فصل به میدان رفته، ثبت کرده اما کالدرون از نام بیرانوند عبور نکرد. دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس که جشن تولد خود را در اردوی پیش از دربی برگزار کرده، اکنون انگیزه زیادی دارد تا فصل پر ماجرای خود را تغییر دهد. او در دو بازی از سه بازی این فصل محروم بود و در تک دیداری که برابر تراکتور به میدان رفت با شکست زمین را ترک کرد تا اکنون انگیزه زیادی داشته باشد که نشان دهد که جوایز فردی فصل گذشته‌اش بی دلیل نبوده و از روزهای اوجش فاصله ندارد. درخشش بیرانوند در این بازی مطمئنا بیشتر مسیر موفقیت این تیم را مشخص خواهد کرد و باید دید او در چه شرایط روحی و فنی پا به این بازی خواهد گذاشت.

 

 

شجاع- کنعانی در قلب دفاع

 

در روز غیبت کاپیتان مستحکم پرسپولیس، محمد حسین کنعانی‌زادگان که در دیدار قبلی مقابل نفت آبادان موفق به گلزنی شده بود، در ترکیب اصلی قرار می گیرد. مدافع ملی‌پوش جوان شانس دوباره‌ای پیدا کرده و در کنار شجاع اولین دربی خود را تجربه می کند. خلیل‌زاده نیز که فصل را باروحیه و نمایش موفقی دنبال کرده بود، به دلیل مصدومیت سه تمرین تیمش پیش از دربی را از دست داد ولی همچنان در بین بازیکنان کنونی خط دفاعی قابل اعتمادترین و باتجربه‌ترین آنها محسوب می‌‌شود.

 

انصاری - شیری؛ چپ و راست دفاعی‌تر شد

 

کالدرون به دو عنصر دفاعی تیمش در دو سمت چپ و راست در دربی دست نزد و باز به محمد انصاری و مهدی شیری فرصت حضور در ترکیب را داده است. محمد نادری به دلیل خصوصیات تهاجمی بیشتر در دربی نیمکت‌نشین شده است.

 

1434729

 

 4 هافبک با ذات تهاجمی

 

خط میانی پرسپولیس شکلی لوزی در این بازی با رهبری خواهد داشت. احمد نوراللهی دفاعی ترین عنصر هافبک پرسپولیس است. وحید امیری و سیامک نعمتی و مهدی ترابی سه بازیکنی هستند که جلوی احمد نوراللهی قرار می گیرند و شکلی تهاجمی به تیم پرسپولیس می دهند. نوراللهی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را هم برای اولین بار در دربی به بازی خواهد بست.


علیپور - جونیور؛ به دنبال پاگشا

 

علی علیپور و جونیور براندائو مانند بازی قبل در خط حمله پرسپولیس قرار دارند. دو مهاجم پرسپولیس هنوز موفق به ثبت گل در این فصل نشده‌اند تا خط حمله این تیم روزهای بحران را دنبال کند. گلزنی در دربی اما می‌تواند پایان ناکامی و هجمه علیه دو مهاجم این تیم محسوب شود. علیپور که طی دو فصل اخیر برترین گلزن پرسپولیس بود، با سابقه دو بار گلزنی برابر استقلال به خوبی از لذت آن آگاه است و جونیور نیز نمی‌خواهد بیش از این اعتماد کالدرون را از خود دور کند.

 

 

1432641

 

ترکیب پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند
شجاع خلیل‌زاده
احمد نوراللهی
مهدی شیری
سیامک نعمتی
محمد انصاری
محمد کنعانی‌زادگان
وحید امیری
علی علیپور
جونیور براندائو
مهدی ترابی


دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ در استادیوم آزادی و با قضاوت موعود بنیادی‌فر برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها