کد خبر : 1638355 | 31 شهریور 1398 ساعت 10:28 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

از شادی تا اندوه در لیگ یک (عکس)

تیم خوشه طلایی در بازی‌های دیروز لیگ یک با عبور از سد تیم سختکوش رایکا بابل 14 امتیازی شد و به صدر جدول بازی‌ها آمد.

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در حالی رخ داد که تیم خوشه طلایی اولین فصل حضور خود را در لیگ یک تجربه می‌کند و از سویی تا اکنون در هیچ یک از بازی‌های خانگی میزبان نبوده است و به دلیل آماده نشدن استادیوم شهید چمران ساوه مجبور است در استادیوم یادگار امام قم پذیرای حریفان باشد.  

 

در بازی تیم خوشه طلایی و رایکا ابتدا تیم میهمان یعنی رایکا به گل رسید. در ادامه و پیش از اینکه داور سوت پایان نیمه اول را به صدا در بیاورد اکبر صغیری بازی را به تساوی کشاند. مهاجمی که فصل گذشته یکی از ارکان صعود تیم گل گهر سیرجان به لیگ برتر بود و عنوان آقای گلی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور در کارنامه این مهاجم باتجربه دیده می‌شود. مهاجمی که بازی در ترکیب تیم پرسپولیس را هم تجربه کرده است.

 

1436514

 

و اما نیمه مربیان به سود تیم خوشه طلایی پایان یافت. در نیمه دوم شاهرخ غلامرضاپور چهارمین گل فصل خود را به ثمر رساند تا تیم خوشه طلایی به سه امتیاز شیرین دیگر دست یابد و با 14 امتیاز صدرنشین رقابت‌ها در پایان هفته ششم شود. غلامرضاپور هم همانند اکبر صغیری از بازیکنان باتجربه لیگ یک بشمار می‌رود و در فاز تهاجمی هم خوب موقعیت می‌سازد و هم خوب گل می‌زند.

 

نکته جالب این دیدار کاپیتان‌های دو تیم بود. وحید عزیزی دروازه‌بان تیم خوشه طلایی و سعید ابراهیم‌پور دروازه‌بان تیم رایکا کاپیتان‌های دو تیم بودند. هم چنین از عکس‌های زیبای ثبت شده در این دیدار شادی و اندوه بازیکنان تیم رایکا بود. آنها در جریان 90 دقیقه هم شادی بعد از گل را تجربه کردند  هم اندوه بعد از باخت.

 

1436515

 

1436513

 

دیدگاه‌ها