کد خبر : 1638373 | 31 شهریور 1398 ساعت 12:00 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

ترنت الکساندر آرنولد:

قهرمانی چمپیونزلیگ برای لیورپول کافی نیست

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل چلسی می‌گوید لیورپول نمی‌خواهد تنها با قهرمانی در چمپیونزلیگ به یاد آورده شود.

قهرمانی چمپیونزلیگ برای لیورپول کافی نیست

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد، دفاع راست لیورپول در آستانه دیدار حساس امروز مرسی‌سایدی‌ها با چلسی می‌گوید لیورپول به قهرمانی سال گذشته‌اش در لیگ قهرمانان بسنده نمی‌کند و قصد دارد با فتح جامهای قهرمانی بیشتر و از جمله قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به عنوان یکی از موفق‌ترین تیم‌های سالهای اخیر مطرح شود.

 

1436550

 

الکساندر آرنولد در آستانه دیدار امروز لیورپول با چلسی به دیلی‌میل گفت:" ما از نحوه قهرمانی سال گذشته سیتی در انگلیس درسهای زیادی گرفتیم. آنها به ما نشان دادند که چطور می‌شود قهرمان شد. آنها توقف‌ناپذیر بودند. از دست دادن قهرمانی لیگ برتر یکی از بدترین حس‌هایی بود که خیلی از ما لیورپولی‌ها تجربه کردیم. چون خیلی به آن نزدیک شده بودیم. درست در آخرین لحظه احساس کردیم نتوانستیم به آنچه برایش زحمت کشیده بودیم برسیم چون به اندازه کافی خوب نیستیم".

 

ستاره خط دفاعی لیورپول در ادامه گفت:" ولی ما از این به بعد نمی‌خواهیم به راحتی اجازه بدهیم تیمهای دیگر در رقابتی که ما حضور داریم به قهرمانی برسند. می‌خواهیم در همه جبهه‌ها مقتدرانه کار کنیم و به فینال‌ها راه پیدا کنیم و هر فصل یکی از بخت‌های اول کسب عنوان قهرمانی باشیم. ما نمی‌خواهیم به عنوان لیورپولی در یادها بمانیم که فقط قهرمان چمپیونزلیگ شده. بلکه می‌خواهیم مردم ما را به تعداد زیاد جامهای قهرمانی‌مان بشناسند و به یاد بیاورند".

 

دیدگاه‌ها