کد خبر : 1638381 | 31 شهریور 1398 ساعت 12:03 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

مقصر نتایج ضعیف بارسا همه بازیکنان هستند، نه یک نفر

فرانکی دی یونگ،هافبک هلندی باشگاه بارسلونا، در مصاحبه ای بعد از شکست تیمش مقابل گرانادا، همه بازیکنان بارسا را مقصر این باخت دانست.

مقصر نتایج ضعیف بارسا همه بازیکنان هستند، نه یک نفر

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ هلندی که فصل گذشته عملکرد خیره کننده ای در ترکیب آژاکس داشت و یکی از ارکان صعود این تیم به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا بود، تابستان امسال راهی بارسلونا شد ولی تا به این جای فصل نتوانسته عملکرد درخشان گذشته خود را دراین تیم تکرار کند. دی یونگ 22 ساله این فصل عموما یک خط جلوتر از پست اصلی خود به بازی گرفته شده است.

 

1435368

 

دیروز اما دی یونگ در حالی در ترکیب اصلی بارسلونا مقابل گرانادا قرار گرفت که با نیمکت نشینی سرخیو بوسکتس و حضور ایوان راکیتیچ در ترکیب اصلی، این بازیکن به پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی انتقال یافته بود.

 

 هرچند بارسلونا در بازی دیشب با دو گل شکست خورد اما دی یونگ در این بازی عملکرد بهتری نسبت به بازی های قبلی که در پست هافبک هجومی ایفای نقش می کرد،  به جای گذاشت.

 

دی یونگ اما در مصاحبه ای پس از بازی به صحبت پیرامون این دیدار و شکست مقابل گرانادا پرداخت و گفت: "مسئولیت این باخت برای یک نفر نیست و همه بازیکنان در این شکست به یک اندازه مقصر هستند.ما باید بیشتر تلاش کنیم و به خود ایمان داشته باشیم چرا که بارسلونا یکی از بهترین تیم های جهان است. با این وجود من به خاطر این شکست از همه هواداران عذرخواهی می کنم." بارسلونا با این شکست هفت امتیازی باقی ماند و به رتبه هفتم جدول لالیگا سقوط کرد.

 

دیدگاه‌ها