کد خبر : 1638383 | 31 شهریور 1398 ساعت 12:29 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

ایران – افغانستان؛ بازی انتقامی برای شاگردان عبدی

تیم ملی نوجوانان امشب در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا از ساعت 18:45 در استادیوم شهید حاج بابایی همدان پذیرای تیم افغانستان خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی آخرین بازی دو تیم در گروه سوم بازی‌ها خواهد بود. ایران در صورت کسب تساوی با 7 امتیاز قهرمان گروه می‌شود و به عنوان صدرنشین به دور نهایی بازی‌ها صعود می‌کند. دور نهایی بازی‌ها با حضور 16 تیم برتر مرحله مقدماتی در سال 2020 در بحرین برگزار می‌شود و چهار تیم برتر این بازی‌‌ها به جام‌جهانی زیر 17 سال در سال 2021 صعود می‌کنند.

 

افغانستان هم اکنون 4 امتیازی است. این تیم برای قهرمانی در گروه تنها یک راه دارد، شکست ایران. آن‌ها چند هفته پیش در تورنمنت کافا ایران را شکست داده بودند و شادی آن‌ها بعد از شکست تیم ملی نوجوانان در سایت‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته بود. این بازی قطعا برای ایران جنبه انتقامی دارد به خصوص که در تورنمنت کافا و در پایان بازی چالش‌هایی بین اعضای دو تیم به وجود آمده بود.

 

تیم ملی نوجوانان دراین بازی‌ها تیم نونهالان مالدیو را با نتیجه 13-0 پشت سر گذاشت. لازم به توضیح است فدراسیون فوتبال مالدیو تیم زیر 14 سال خود را برای کسب تجربه در این بازی‌ها شرکت داده است. نوجوانان ایران در بازی دوم با نتیجه دو بر یک فلسطین را شکست داد و اکنون 6 امتیازی است.

 

1436560

 

شادی بچه‌های افغان بعد از شکست ایران در تورنمنت کافا

 

دیدگاه‌ها