کد خبر : 1638390 | 31 شهریور 1398 ساعت 12:52 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساعت 6 صبح بلیت‌ها کاملا فروخته شد؛

انتظار خیر: هر تیم 28500 بلیت سهمیه داشت

مدیر کل پروژه گیت‌های الکترونیکی سراسر کشور از پایان فرایند بلیت‌فروشی دربی پایتخت خبر داد.

انتظار خیر: هر تیم 28500 بلیت سهمیه داشت

به گزارش ورزش سه، انتظارخیر مدیر کل پروژه گیت‌های الکترونیکی سراسر کشور درباره روند فروش بلیت‌های دربی امروز پایتخت به ورزش سه گفت: ساعت 6 صبح آخرین بلیت های دربی هم فروخته شد و کل 57 هزار بلیت ما کاملا فروخته شده است. از ساعت 8:30 امروز درها باز شده و تماشاگران در حال ورود به مجموعه هستند. تا این لحظه حدودا 11 هزار ورودی هم داشته‌ایم.

 

او درباره کمتر بودن تعداد بلیت‌های فروخته شده نسبت به ظرفیت ورزشگاه گفت: ما تصمیم گیرنده نیستیم و فقط اجرا می‌کنیم. بنابر اقتضاهایی که بوده، تصمیم گرفته شده و ما آن را عملیاتی کردیم.

 

انتظار خیر در مورد تعداد بلیت‌های طرفداران دو تیم گفت: دقیقا 28 هزار و پانصد بلیت برای پرسپولیس و همین تعداد برای استقلال فروخته شده است. دیشب حدود ساعت 10، ظرفیت فروش بلیت‌های پرسپولیس تکمیل و سایت برای پرسپولیسی‌ها بسته شد. امروز حدود 6 صبح هم بلیت استقلالی‌ها تمام شد.

 

وی افزود: قرار بود باشگاه‌ها به ما از قبل اطلاعاتی بدهند اما نتوانستند. حالا قرار است در بازی‌های بعدی این اطلاعات از هواداران به ما داده شود.  در این بازی ما ناچار شدیم از سیستم خوداظهاری استفاده کنیم یعنی خود شخص خریدار بلیت خودش را معرفی می‌کند که طرفدار پرسپولیس است یا استقلال. ما هم این تذکر را دادیم که اگر شما مثلا خود را به عنوان هوادار پرسپولیس معرفی می‌کنید، یعنی به همین عنوان شناخته می‌شوید و در بازی برگشت جایگاه هواداران استقلال برای شما باز نخواهد شد.

 

او در پایان گفت: با این روال فکر می کنم دربی برگشت هم 50-50 خواهد بود.

دیدگاه‌ها