کد خبر : 1638423 | 31 شهریور 1398 ساعت 15:02 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای جالب بنفیکا و اسپورتینگ بر سر رونالدو

کریستیانو رونالدو محصول آکادمی فوتبال اسپورتینگ لیسبون است ولی طبق اعتراف مادرش او در کودکی هوادار بنفیکا بوده.

دعوای جالب بنفیکا و اسپورتینگ بر سر رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو زمانی که تنها 12 سال داشت از زادگاهش مادیرا راهی لیسبون شد و در آکادمی فوتبال اسپورتینگ لیسبون کار خود به عنوان فوتبالیست را شروع کرد. او در سال 2003 و زمانی که تنها 18 سال داشت، با درخشش در بازی دوستانه مقابل منچستریونایتد توجه سر الکس فرگوسن را به خود جلب کرد و راهی این تیم شد. شش سال حضور موفق در منچستر او را راهی رئال کرد و پس از 9 سال تاریخ‌سازی در پایتخت اسپانیا اکنون در عضویت یوونتوس قرار دارد.

 

 

1435655

 

 

دولورس اویرو مادر رونالدو اخیرا و در جریان یک مصاحبه فاش ساخت که رونالدو از کودکی هوادار بنفیکا تیم سرخپوش لیسبون بود ولی پس از رفتن به آکادمی اسپورتینگ، هوادار این تیم شد.

باشگاه بنفیکا پس از این مصاحبه در صفحه رسمی توئیتر خود ویدئوی جالبی منتشر کرد با این مضمون:«از هواداران می‌خواهیم تا فرزندان‌شان را از سن اندک عضو باشگاه کنند تا اتفاقی که برای کریستیانو رخ داد را دیگر شاهد نباشیم.»

 

باشگاه اسپورتینگ هم در پاسخ، ویدئویی منتشر کرد:«اگر روزی می‌خواهید از بهترین‌های دنیا شوید، با پیراهن اسپورتینگ و نشان این باشگاه روی سینه‌تان موفق خواهید شد.» در این ویدیو مصاحبه‌ای از رونالدو که در آن به تمجید از اسپورتینگ پرداخته هم دیده می‌شود.

 

دیدگاه‌ها