کد خبر : 1638460 | 31 شهریور 1398 ساعت 18:20 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد تسلیم در خانه حریفان

وستهام 2-0 منچستر؛ ضربه مهلک چکش‌ها به شیاطین

منچستریونایتد در دیداری حساس برابر وستهام با دو گل مغلوب شد تا روند ناکامی هایش در خانه حریفان ادامه دار باشد.

وستهام 2-0 منچستر؛ ضربه مهلک چکش‌ها به شیاطین

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که از 5 بازی اول خود هشت امتیاز کسب کرده بود و در رده ششم قرار داشت، امروز میهمان وستهام بود. میزبان نیز با هشت امتیاز در رده یازدهم قرار داشت. یونایتد پس از برد روحیه بخش برابر لسترسیتی انگیزه های بالایی برای کسب سه امتیاز در لاندن استادیوم را داشت.

 

 

1436664

 

 

بازی با برتری منچستر در تملک توپ و میدان شروع شد ولی در یک ربع ابتدایی دو تیم در خلق موقعیت ناکام بودند تا اینکه نمانیا ماتیچ اولین بخت گلزنی بازی را ایجاد کرد. او روی پاس راشفورد در موقعیت خوبی برای شوتزنی قرار گرفت اما ضربه او راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

 

1436671

 

 

5 دقیقه بعد نوبت به وستهام رسید تا یک بخت مناسب گلزنی ایجاد کند. حرکت خوب فورنال باعث شد تا توپ به فیلیپه اندرسون برسد و با پاس او یارمولنکو صاحب موقعیت شد ولی ضربه آرام او به راحتی در دستان دخیا قرار گرفت.

یک دقیقه بعد مارکوس راشفورد از سمت چپ عزم دروازه وستهام را کرد و با سرعت بالای خود بدون مزاحم به محوطه جریمه رسید اما یک لحظه مکث او باعث شد تا مدافع وستهام سر برسد و توپ را از مقابل پای او دور کند.

 

1436666

 

 

وستهام رفته رفته بر بازی مسلط شد و پس از چند فرصتی که از دست داد، دقیقه 44 به گل رسید. فیلیپه اندرسون ستاره برزیلی وستهام پاس خوبی را درون محوطه جریمه برای یارمولنکو ارسال کرد و ستاره اوکراینی با یک کنترل خوب و ضربه ای دقیق توپ را به کنج دروازه یونایتد فرستاد. با همین یک گل نیمه اول به سود وستهام به اتمام رسید.

 

1436677

 

1436678

 

منچستریونایتد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و دقیقه 49 می توانست توسط خوان ماتا به گل برسد اما این بخت مناسب از دست رفت. پریرا پاس خوبی درون محوطه جریمه برای ماتا فرستاد ولی ستاره اسپانیایی به توپ نرسید.

دقیقه 59 مارکوس راشفورد مهاجم منچستر مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. به جای او جسی لینگارد وارد میدان شد.

 

 

1436693

 

 

منچستر که تیم برتر میدان بود، دقیقه 63 نزدیک بود غافلگیر شود اما ضربه فیلیپه اندرسون روی پاس یارمولنکو راهی به دروازه پیدا نکرد و توسط  دخیا مهار شد تا وستهام به گل دومش نرسد.

 

5 دقیقه بعد فابیانسکی گلر وستهام دو بار پیاپی دروازه تیمش را نجات داد. ابتدا او ضربه مک تامینای را برگشت داد و در ادامه توانست ضربه مگوایر را مهار کند تا وستهام همچنان تیم برنده میدان باشد.

 

 

1436696

 

1436694

 

بازی به دقیقه 83 رسیده بود که وستهام بیرون محوطه جریمه منچستر صاحب یک ضربه کاشته شد. کرسول پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه تماشایی پای چپ، توپ را دور از دستان دخیا به قعر دروازه فرستاد تا حساب کار 2-0 به سود میزبان شود.

 

 

1436697

 

1436695

 

 

دقیقه 87 دنیل جیمز می توانست فاصله را به یک گل کاهش دهد ولی شوت او به کنار دروازه برخورد کرد. تلاش های منچستری ها در دقایق پایانی نتیجه نداد و این بازی با برتری 2-0 وستهام به اتمام رسید. شیاطین سرخ از ماه فوریه گذشته تا به امروز نتوانسته اند در لیگ برتر به پیروزی خارج از خانه دست یابند.

 

دیدگاه‌ها