کد خبر : 1638495 | 31 شهریور 1398 ساعت 19:01 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن استقلال عامل درگیری ها بود

ترابی:مسی هم نمی تواند به بیرو پنالتی بزند

هافبک تهاجمی پرسپولیس امروز با وجود تراکم بالایی که در میانه زمین وجود داشت یکی از بهترین های تیمش بود.

ترابی:مسی هم نمی تواند به بیرو پنالتی بزند

به گزارش" ورزش سه" مهدی ترابی در دومین دربی پیاپی اش با پرسپولیس برابر استقلال به پیروزی رسید. او امروز با وجود تراکم بالای خط میانی و بازی خوب هافبک های استقلال اما یکی از بهترین های پرسپولیس بود. ترابی درباره بازی گفت:«به نظر من تیم ما بهتر بازی کرد و فوتبالی بهتر بودیم. خداراشکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و هوادارانمان را خوشحال به خانه بفرستم.»


او درباره برد امروز تیمش گفت:«ما در تمرینات تلاش می کنیم و نتیجه تمریناتمان را می گیریم. در زمانی که مساوی بودیم آقای کالدرون تعویض های خیلی تهاجمی انجام داد و خداراشکر توانستیم برنده شویم.»


ترابی درباره تعدد درگیری ها درون زمین گفت:«  به نظرم بازیکن استقلال خیلی کمک می کرد  به این جریان و این درگیری ها را ادامه می داد. به نظر من عامل اصلی درگیری ها بازیکن استقلال بود.»


او در پایان گفت:« الان شرایطمان در جدول بهتر شده و تلاش می کنیم در ادامه بازی های بهتری انجام بدهیم.» شماره 9 پرسپولیس درباره علیرضا بیرانوند و مهار پنالتی علی کریمی گفت:«من فکر می کنم مسی هم اگر به استقلال برود نمی تواند به بیرو گل بزند. علیرضا وزنه سنگینی است در تیم ما و با کمک او قطعا می توانیم در ادامه فصل بهتر کار کنیم و امتیازات بیشتری بگیریم.»

دیدگاه‌ها