کد خبر : 1638500 | 31 شهریور 1398 ساعت 19:18 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت غول های اروپا برای جذب ستاره جوان سالزبورگ

پس از درخشش ارینگ هالند، بازیکن نروژی و جوان تیم سالزبورگ، در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، حالا او بهترین تیم های اروپا را به عنوان مشتری خود می بیند.


به گزارش "ورزش سه"، شاید کم تر کسی فکرش را می کرد که پس از پایان رقابت های هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، یک جوان 19 ساله نروژی آن هم از باشگاه کم نام و نشان سالزبورگ به عنوان بهترین بازیکن هفته اول این رقابت ها انتخاب شود. اما این اتفاق رخ داد و ارلینگ هالند،مهاجم جوان سالزبورگ، با ثبت سه  گل در بازی تیمش مقابل خنک،که با پیروزی شش بر دو سالزبورگ همراه بود، علاوه بر ثبت اولین هت‌تریک فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بازیکن هفته این رقابت ها نیز انتخاب شد. 
همین درخشش او باعث شد، خیلی زود بهترین تیم های اروپایی برای خرید او مذاکرات را با سالزبورگ آغاز کنند. اولین تیمی که طی هفته های اخیر علاقه اش به هالند به گوش رسید بارسلونا بود که در پی جایگزینی برای لوییز سوارز پا به سن گذاشته است.


خبرگزاری میرر هم امروز در گزارشی از علاقه تیم های شهر منچستر به این نروژی جوان پرده برداشته است. میرر در گزارش خود عنوان کرده:"منچسترسیتی و منچستریونایتد به جذب ارلینگ هالند جوان نروژی سالزبورگ علاقه نشان داده اند و امیدوار به جذب این پدیده نو ظهور هستند. اما مدیر برنامه های این بازیکن کار را برای آن ها سخت می کند. مینو رایولا مدیر برنامه های هالند طی سال های اخیر نشان داده که تا چه حد می تواند انتقال یک بازیکن را پیچیده کند."


میرر همچنین در ادامه به علاقه یوونتوس  به این ستاره نروژی اشاره کرده است. ارلینگ هالند جوان طی هشت بازی اخیر خود 14 گل برای سالزبورگ به ثمر رسانده است.

 

1436724

دیدگاه‌ها