کد خبر : 1638508 | 31 شهریور 1398 ساعت 19:18 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی: فیلم بازی برای جریمه صحنه های خوبی دارد

هافبک پرسپولیس می‌گوید بازیکنان استقلال دور از چشم داور به آنها فحاشی کرده و قصد داشتند دربی را به درگیری بکشند.

نعمتی: فیلم بازی برای جریمه صحنه های خوبی دارد

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، سیامک نعمتی پس از برتری پرسپولیس در دربی 90 عنوان کرد: خدا را شکر شرایطمان امروز خیلی خوب بود و نیاز به 3 امتیاز بازی امروز داشتیم تا به صدر جدول برسیم؛ امروز همه دوباره پرسپولیس مدعی را دیدند؛ بازی خوبی برابر استقلال انجام دادیم و شرایطمان عالی بود و خوشبختانه توانستیم به برتری برسیم و آن را به تماشاگران حاضر در ورزشگاه و در منازل تقدیم کنیم.

 

او ادامه داد: سیستم ما خیلی خوب بود ولی دربی است و شرایط و حساسیت خاص خود را دارد؛ تیم ما هفته به هفته خیلی بهتر شده و امروز 80 تا 90 درصد بازی دست ما بود ولی از این به بعد بیشتر کار می‌کنیم تا بتوانیم موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم.

 

هافبک پرسپولیس درخصوص درگیری پایان مسابقه ابراز کرد: من در جریان درگیری نبودم؛ من در حال دریبل زدن بودم که بازیکن حریف با زانو به گیجگاه من زد و فکر می‌کنم باید کارت قرمز مستقیم می‌گرفت؛ ان‌شاالله کمیته انضباطی فیلم این بازی را یک بار دیگر با دقت نگاه کند صحنه‌های خیلی خوبی دارد که بتوانند جریمه کنند!

 

نعمتی درباره فحاشی‌های داخل زمین که دور از داور انجام می‌گرفت، عنوان کرد: آقا موعود از صحنه‌هایی که الفاظ بدی استفاده می‌کردند، دور بود؛ در فیلم هم نمی‌شد این حرف‌ها را دید ولی بازیکنان حریف از این الفاظ استفاده می‌کردند و می‌خواستند دربی را به دعوا بکشند.

 

او درخصوص گرفتن پنالتی کریمی توسط بیرانوند گفت: علی بیرو پنالتی‌گیر است و هیچکس نمی‌تواند به او گل بزند.

دیدگاه‌ها