کد خبر : 1638513 | 31 شهریور 1398 ساعت 19:32 | 78.2K بازدید | 0 دیدگاه

احمدزاده: بازی را باختیم اخلاق را دیگر نبازیم

هافبک دوباره پرسپولیسی شده فوتبال ایران پس از حضور در این تیم، برای دقایقی در دربی نودم به میدان رفت و البته توانست حضور پرحاشیه ای نیز از خود به جا بگذارد.

احمدزاده: بازی را باختیم اخلاق را دیگر نبازیم

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، فرشاد احمدزاده پس از پایان بازی در حضور خبرنگاران گفت: خوشحالم که توانستیم این دیدار را به سود خودمان کنیم. البته اینکه شما می گویید دیدار جنجالی به نظرم اینگونه نیست.

 

او درباره درگیری خود نیز گفت: از خود سیامک بپرسید و یا فیلم بازی را ببینید متوجه می شوید که بازیکن آنها با زانو به صورت سیامک ضربه می زند و من هم از این ناراحت شدم که چرا هم تیمی من باید ضربه اینچنینی به سرش برخورد کند؟ آدم اگر بازی را می بازد دیگر نباید اخلاق را هم ببازد.

 

هافبک پرسپولیسی ها درباره شرایط قبل از دربی پرسپولیسی ها گفت: شرایط قبل از دربی هیچگاه مهم نبوده اما در خود دربی همیشه همه حرکات و لحظه ها مهم است و ممکن است شما در صدم ثانیه دروازه حریف را باز کنید و نتیجه بازی را تغییر دهید. این خاصیت دربی است که هر اتفاقی می تواند نتیجه آن را دستخوش تغییر کند.

 

احمدزاده درباره مصدومیت خود گفت: هفته دوم من مصدومیتی داشتم که آقای کالدرون هم دقیقا در جریان است. دوقلوی پایم خونریزی کرد و ایشان نیز دید اما خوشحالم که با کسب بهبودی امروز به من میدان داد.

 

او درباره شایعاتی که درباره وی ایجاد شده بود نیز گفت: دیگر زمانی که هم آقای کالدرون و هم من می گویم که مصدوم شدم به نظرم نباید به شایعات توجهی کرد. الان این مهم است که ما توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم و امیدوارم با همین شرایط به پیش برویم و بتوانیم باز هم دل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها