کد خبر : 1638523 | 31 شهریور 1398 ساعت 19:58 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: به آینده یونایتد خوش بین هستم!

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد مدعی شد همچنان به تیمش امیدوار است.

سولسشر: به آینده یونایتد خوش بین هستم!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در ادامه روند نه چندان خوب خود امروز با دو گل در خانه وستهام مغلوب شدند و یک شکست دیگر را در این فصل پذیرفتند. علیرغم انتقادات فراوان از سبک بازی یونایتد، اوله گونار سولسشر مدعی شد نمایش تیمش نکات مثبتی هم داشته و آنها باید به دنبال کسب موفقیت در هفته های بعدی باشند.

 

1436735

 

اوله گونار سولسشر گفت: "قطعا باید حمایت بیشتری از مارکوس راشفورد در خط حمله شود. در نیمه اول ما نتوانستیم به اندازه کافی فشار بیاوریم و اگرچه گاهی حرکاتی هجومی ارائه دادیم، اما به اندازه کافی در حمله جمع و جور نبودیم. از اینکه نتوانستیم امروز مقابل وستهام به برتری دست یابیم ناراحت هستم، اما در کل به آینده تیم خوش بین و امیدوار خواهم بود و سعی می کنم مثبت نگر باشم.

 

من بارها گفته ام هر تیمی روز خوب و بد و فراز و نشیب دارد و امروز روز بد منچستریونایتد بود. البته نکات مثبتی نیز در بازی امروز یونایتد وجود داشت، اما ما باید نقاط ضعف خود را پذیرفته و به دنبال بازی های هفته های بعدی باشیم.

 

ما باید بازی سطح بالاتری ارائه داده و حرارت بیشتری در بازی داشته باشیم. من فکر می کردم بتوانیم وستهام را به سمت عقب هدایت کنیم، اما یونایتد کیفیت لازم برای این کار را نشان نداد و ما نتوانستیم به اهداف خود دست یابیم."

دیدگاه‌ها