کد خبر : 1638524 | 31 شهریور 1398 ساعت 19:57 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

با این همدلی قهرمان آسیا می‌شویم

انصاری‌فرد: دعای خیر مادر پشت عبدی بوده است

مدیرعامل پرسپولیس گفت: وقتی همه از جمله بازیکنان، کادر فنی و هیئت مدیره همدل بوده و اتحاد داشته باشیم خدا به این شکل لطف می‌کند.

انصاری‌فرد: دعای خیر مادر پشت عبدی بوده است

به گزارش "ورزش سه" محمدحسن انصاری فرد که به دلیل اعتراض به نحوه بلیت فروشی به استادیوم نرفته بود بعد از پیروزی مقابل استقلال گفت: قبل از هر چیز باید تشکر کنم از بازیکنان و اعضای کادرفنی، هواداران که تا لحظه آخر تیم را حمایت کردند و خدا را شکر این برد به‌دست آمد. تشکر می‌کنم از همه پیشکسوتان که به نوعی از تیم حمایت کردند و همه آنهایی که در باشگاه هستند و به نوعی پشت تیم بودند.


انصاری فرد در ادامه گفت: وقتی همه از جمله بازیکنان، کادر فنی و هیئت مدیره همدل بوده و اتحاد داشته باشیم خدا به این شکل لطف می‌کند که توسط یک بازیکن جوان بعد از چند دقیقه از ورودش به زمین به گل می‌رسیم. این بازیکن حتماً یک کار خوب انجام داده بوده که به این شکل خدا به وی عنایت می‌کند و محبوب هواداران می‌شود. حتماً دعای پدر و مادر پشت این بازیکن بوده است و او حتماً باید دست پدر و مادرش را ببوسد.


انصاری‌فرد در پایان گفت: اگر در ادامه این مسیر همین اتحاد و همدلی را داشته باشیم می‌توانیم در لیگ، جام حذفی و آسیا قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها