کد خبر : 1638537 | 31 شهریور 1398 ساعت 20:48 | 277.3K بازدید | 0 دیدگاه

اختصاصی: یک درگیری شدید با دور آهسته

تصاویری که احمدزاده را تا اطلاع ثانوی محروم کرد!

جنجال در دربی علی رغم وجود وجه منفی برای تماشاگران جذاب است. صحنه ای که نعمتی، یزدانی و احمدزاده کارگردان آن در دربی 90 بودند.

تصاویری که احمدزاده را تا اطلاع ثانوی محروم کرد!

به گزارش "ورزش‌ سه" جنجال، درگیری و بزن بزن عناصر جدا ناپذیر مسابقات حساس جهان از جمله دربی‌ها است. بگذارید به بازی سال گذشته بوکاجونیورز و ریورپلاته اشاره کنیم که التهاب به حدی بود که بازی را به مادرید و سانتیاگو برنابئو رساند. بگذارید فلش بکی به دربی 89 بزنیم. در همان نیمه اول کمال کامیابی نیا خطای سنگینی را بر روی فرشید اسماعیلی انجام داد و خورشیدی نقطه پنالتی را نشان داد. همان باعث شد تا استارت درگیری‌ها زده شود و بازیکنان با یقه گیری به استقبال از یکدیگر رفتند. اما در نهایت با وساطت بزرگترها بازی آرام شد و پنالتی از دست رفت.

 

اما دربی 90 شاهد صحنه‌های خشن تری بود. بگذارید از شکستگی سر کنعانی زادگان و پرتاب سنگ به زمین بگذریم و یک راست به دقیقه 85 برویم. جایی که نعمتی در درگیری با میلیچ توپ را از زیر دست و پا درآورد و جنگنده به جلو حرکت کرد. اما سد دیگر جلو او قرار گرفت. سیاوش یزدانی با پای چپ نعمتی را نقش زمین کرد و در ادامه زانوی او به سر هافبک پرسپولیس برخورد کرد. همین لحظه بود که انفجار را در دربی به وجود آورد. نعمتی از روی زمین بلند شد و اعتراض شدیدی را به یزدانی کرد و مدافع استقلال به نشانه عذرخواهی دستش را بالا برد.

 

 

 

 

حالا نفر سوم وارد دعوا می‌شود. احمدزاده با سرعت می‌آید و بر تخت سینه یزدانی می‌کوبد و شجاعیان برای دفاع از یار خودی سینه ستبر می‌کند. در این بین احمدزاده با خشن ترین حالت شجاعیان را به نقطه ای دور هدایت می‌کند. این اتفاق که نزدیک نیمکت استقلال رخ داد، باعث شد تا استراماچونی به عنوان اولین نفر خارج از بازی وارد مهلکه بشود و سعی در آرام کردن اوضاع داشته باشد که تا حد زیادی تاثیر مثبتی روی بازیکنان استقلال داشت.

 

اما در این بین نباید از نقش ویژه محسن خلیلی و کریم باقری در آرام کردن اوضاع بگذریم. باقری که بزرگتر سرخ‌ها است و به واسطه محبوبیت و قدرتی که دارد کنترل بازیکنان را در دست گرفته و به نمایندگی از کادر فنی وارد زمین شد و همه بازیکنان تیمش را به عقب هدایت کرد. به خصوص سیامک نعمتی را که در اوج درگیری بود، از گردن گرفت و دستش را بر روی دهن او گذاشت و به منطقه ای دور از درگیری پرت کرد تا جو آرام شود. محسن خلیلی نیز نقش سرپرستی را به درستی انجام داد. مهاجم سابق سرخ‌ها حالا نقش مدیریت را به خوبی ایفا کرد و حکم به آرامش بازیکنان داد تا درگیری به اوج نرسد و بازیکنی از بازی حساس هفته آینده با سپاهان محروم نشود. در نهایت احمدزاده، نعمتی و یزدانی و در نهایت غلامی با کارت زرد بنیادی فر جریمه شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها