کد خبر : 1638554 | 31 شهریور 1398 ساعت 21:32 | 65.8K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد تازه در تلویزیون‌های اینترنتی؛

یک میلیون نفر دربی را از آنتن دیدند

یک میلیون بیننده امروز پخش مستقیم بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس را از اپلیکیشن و تلویزیون اینترنتی آنتن تماشا کردند.

یک میلیون نفر دربی را از آنتن دیدند

به گزارش" ورزش سه" در حالی که شهرآورد 90 از شبکه سراسری پخش می‌شد اما حدود یک میلیون مخاطب از طریق اپلیکیشن آنتن این مسابقه را تماشا کردند.


اپلیکیشن و تلویزیون اینترنتی آنتن از دوسال قبل اقدام به پخش زنده مسابقات فوتبال ایران و جهان کرده و پرمخاطب‌ترین IPTV ایران است. آنتن امروز از ساعتی قبل از شروع مسابقه ویژه برنامه‌ای با حضور کارشناسان فوتبال ایران داشت و سپس بازی را به طور مستقیم پخش کرد. نکته جالب اینجا است که حدود یک  میلیون بیننده بازی جذاب و حساس دربی تهران را از طریق اپلیکیشن آنتن تماشا کردند که می‌تواند یک رکورد در جذب مخاطب و تماشای بازی از طریق موبایل و دسکتاپ  باشد.

 

1436813


اپلیکیشن آنتن امسال نیز علاوه بر مسابقات لیگ برتر ایران ، رقابت‌های باشگاهی در لیگ‌های مختلف جهان و همچنین مسابقات حساسی چون کشتی قهرمانی جهان و دیگر رقابت‌های مهم دنیای ورزش را به صورت زنده پخش کرده و به دلیل کیفیت تصاویر و همچنین گزارشگران اختصاصی مورد توجه جدی علاقمندان به ورزش قرار دارد.

 

1436811


آنتن امروز نیز گزارش دربی را به عباس قانع سپرده بود که شب گذشته در شبکه سه دربی میلان را گزارش کرد. مهرداد خانبان و صالح مصطفوی نیز دو کارشناسی بودند که به تحلیل جامع و دقیق این بازی پرداختند. بسته‌ای که باعث شد رکورد جدیدی در تعداد بیننده و همینطور مصرف پهنای باند در این مدیا به ثبت برسد.


اپلیکشن آنتن از استقبال و همراهی شما به خود می‌بالد.

دیدگاه‌ها