کد خبر : 1638560 | 31 شهریور 1398 ساعت 21:53 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: نشان دادیم می توانیم با لیورپول رقابت کنیم

فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی از نمایش تیمش مقابل لیورپول خصوصا در نیمه دوم رضایت دارد.

لمپارد: نشان دادیم می توانیم با لیورپول رقابت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شرایطی با نتیجه 1-2 در خانه مغلوب لیورپول شد که در لحظات پایانی موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل تساوی داشت و البته این اتفاق رخ نداد. فرانک لمپارد در مجموع از عملکرد تیمش رضایت داشته و معتقد است تیمش برای دفع بهتر ضربات ایستگاهی باید بیشتر تلاش کند.

 

1431038

 

فرانک لمپارد گفت: "از نظر عملکرد خصوصا در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم اما برخی لحظات در بازی برای شما هزینه زیادی در پی دارد. در نیمه دوم به دنبال نمایش توام با انرژی فراوان و به حرکت درآوردن سریع توپ بودیم، زیرا به امتیاز نیاز داشتیم.

 

من معتقدم در نیمه اول نیز ما در جریان بازی بودیم و موقعیت آبراهام و گلی که مردود شد رخ داد، البته ضربه ایستگاهی حریف نیز فوق العاده بود. البته که پیروز نشدن در خانه باعث نگرانی است زیرا ما می خواهیم در خانه برنده شویم و فکر می کنم به زودی این نتایج رخ خواهد داد. ما نشان دادیم که می توانیم با لیورپول رقابت کنیم و حالا باید در سطح آنها اشتیاق به پیروزی داشته باشیم.

 

من از گل انگولو کانته متعجب نشدم و باید به توموری نیز اشاره کنم که امروز مامور مهار محمد صلاح بود. هر آنچه ما امروز ارائه دادیم در سطح بالایی بود. ما باید روی ضربات ایستگاهی بیشتر کار کنیم، ما در بعضی مواقع خوب روی ارسال ها دفاع کردیم و در برخی موارد نه، اما بهبود همه چیز در تمرینات دشوار است."

دیدگاه‌ها