کد خبر : 1638569 | 31 شهریور 1398 ساعت 22:55 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم‌الشریعه: سیستم معروف قزاقستان را از کار انداختیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از کسب نخستین پیروزی در تورنمنت کاسپین گفت: هدفمان از حضور در این بازیها ایجاد هماهنگی بین بازیکنان و پس از آن کسب نتیجه است.

ناظم‌الشریعه: سیستم معروف قزاقستان را از کار انداختیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ناظم‌الشریعه در ابتدا گفت: بازی اول هر تورنمنت همیشه بازی سختی است. به خصوص که تیم ما به دلیل انجام فقط یک نوبت تمرینی در آستاراخان با حضور همه بازیکنان، به طور کامل به هماهنگی نرسیده است. اما خوشحالم که فهم تاکتیکی بازیکنان روز به روز بهتر می شود. امروز هم باوجود اینکه اوایل بازی شرایط سخت بود و یک گل عقب افتادیم، اما شرایط بازیکنان با گذشت زمان بهتر شد و در همان وقت نخست با 2گل جبران کردیم.


وی ادامه داد: در نیمه دوم مسابقه سعی کردیم این بازی را اداره کنیم، چراکه بازیهای سختی در پیش داریم و نکته مهمی که وجود داشت، اینکه سیستم پاور پلی تیم قزاقستان که اجرای دقیق آن از سوی این تیم معروف است را به نوعی از کار انداختیم. امیدوارم در بازیهای بعد هم شرایط طوری پیش برود که علاوه بر هماهنگ‌سازی بازیکنان، نتایج خوب را هم به عنوان اولویت دوم کسب کنیم.

 

1436825


سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به اینکه این پیروزی به عنوان هدیه ای برای روز تولدش است، تاکید کرد: البته من هم این پیروزی را به پرهیزکار رییس کمیته فوتسال تقدیم می‌کنم که زحمات زیادی برای تیم ما می‌کشد. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه دار باشد و همیشه مردم ایران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها