کد خبر : 1638609 | 01 مهر 1398 ساعت 10:49 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان قرارداد عبدی با فدراسیون فوتبال

همزمان با صعود تیم ملی نوجوانان به مرحله نهایی جام ملت ها قرارداد حسین عبدی با فدراسیون فوتبال برای هدایت این تیم به پایان رسیده است و قرار است کمیته فنی در مورد آینده این مربی تصمیم گیری کند.

پایان قرارداد عبدی با فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نوجوانان در مرحله مقدماتی نوجوانان قهرمانی آسیا و در گروه سوم مالدیو را با نتیجه 13-0، فلسطین را با نتیجه دو بر یک و افغانستان را با نتیجه 4-0 شکست داد و با 9 امتیاز از این گروه به دور نهایی بازی ها صعود کرد که سال آینده با حضور 16 تیم در بحرین برگزار می شود و چهار تیم برتر بازی ها به جام جهانی زیر 17 سال در سال 2021 صعود خواهند کرد.

 

گفتنی است سال های سال است که فدراسیون فوتبال قرارداد مربیان ایرانی تیم های ملی را مرحله به مرحله امضاء می کند. حسین عبدی بعد از پایان بازی با افغانستان در این باره گفت:« من تا ساعت 12 امشب با فدراسیون قرارداد دارم و از فردای خود خبر ندارم اما این را باید بگویم که این بازیکنان سرمایه‌های فوتبال ایران هستند و در آینده‌ای نزدیک بخش اعظمی از بدنه تیم ملی بزرگسالان خواهند بود.»

 

به نظر می رسد کمیته فنی با تمدید قرارداد حسین عبدی با توجه به عملکرد تیم ملی نوجوانان در بازی های مقدماتی در همدان موافقت کند.

دیدگاه‌ها