کد خبر : 1638611 | 01 مهر 1398 ساعت 10:40 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت سرمربی تیم ملی نوجوانان

عبدی: فتنه گران باید قایم شوند!

سرمربی تیم ملی نوجوانان با وجود پیروزی ایران در برابر افغانستان و صعود نوجوانان به دور نهایی جام ملت ها کمی عصبانی بود و صحبت های تندی را بر زبان آورد.

عبدی: فتنه گران باید قایم شوند!

به گزارش "ورزش سه"، حسین عبدی در این باره به سایت فدراسیون فوتبال می گوید: عملکرد واقعی تیم را در این مسابقات دیدیم و باخت در تورنمنت دوستانه و آن هم با تیم دوم چیزی نبود که برخی تیم کشورشان را بکوبند. بازیکنانم به من نشان دادند توانایی برد برابر هر تیمی را دارند و خدا را شاکرم به خاطر عنایتی که به تیم ما داشت. در این سن هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، بچه‌ها تلاش زیادی کردند و غیرت به خرج دادند، این تیم تنها 6 هفته بود که دور هم جمع شده‌ بودند.ما ملتی هستیم بزرگ، با فرهنگی کهن و غنی و سرشار از استعداد و پتانسیل و امروز همین فرزندان ایران کاری کردند که نشان دادند در اوج تحریم‌ها و مشکلات مالی هم می‌شود در فوتبال هر کاری انجام داد. خدا را شکر دشمن‌شاد نشدیم. عده‌ای به دنبال منافع خودشان بودند و امروز تیرشان به سنگ خورد.

 

سرمربی تیم ملی نوجوانان حرف هایش را این چنین ادامه داد: کسانی منتظر بودند تیم ما موفق نشود. خوشبختانه با برد خود در رأس قرار گرفتیم، اکنون فتنه‌گران باید بروند جایی قایم شوند تا ترکش برد به آنها نخورد. باخت در یک بازی دوستانه و آن هم با تیم دوم چیزی نبود که آنها تیم کشورشان را بکوبند زیرا مهم بازی‌های رسمی بود که دیدید چگونه برنده شدیم. ما با تیم دوم و سوم خود هم می‌توانستیم در این بازی تیم افغانستان را ببریم و دیدید در 90 دقیقه بدون تعویض بازی خوبی ارائه دادیم و این مهم را اثبات کردیم.از مهدی تاج، ساکت، شکوری، ماجدی، استیلی، و ... بابت حمایت از تیم ملی نوجوانان تشکر می‌کنم، از همه ایران عزیز هم تشکر می‌کنم که مرا تحمل کرده و به بنده اعتماد کردند.

 

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: من تا ساعت 12 شب با فدراسیون قرارداد دارم و از فردای خود خبر ندارم اما این را باید بگویم که این بازیکنان سرمایه‌های فوتبال ایران هستند و در آینده‌ای نزدیک بخش اعظمی از بدنه تیم ملی بزرگسالان خواهند بود. ما در تیم ملی سعی داشتیم که پنجره‌ای رو به آینده را به این بازیکنان نشان دهیم و فوتبال و لذت بازی آن را به آنها نشان دهیم. ما یک استراتژیک در تیم ملی داشتیم که با کمترین گل خورده یک فوتبال شناور و رو به جلویی بازی کنیم و از زدن زیر توپ و به نوعی علی‌اصغری بازی کردن پرهیز کنیم.امیدوارم ایرانی آباد داشته باشیم و همواره کشورم در زمینه‌های ورزشی، علمی، اقتصادی و ... در قله‌های جهانی حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها