کد خبر : 1638631 | 01 مهر 1398 ساعت 11:58 | 91.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار بحث بر سر پنالتی در استقلال! (عکس)

استقلال در دربی دیروز پا به پای پرسپولیس بازی کرد و در یک صحنه اگر پنالتی را تبدیل به گل می کرد چه بسا شرایط بازی به گونه دیگر پیش می رفت.

به گزارش "ورزش سه"، اینبار فرشید اسماعیلی در میدان نبود که چیپ بزند یا بر سر زدن ضربه پاتوسی و منشاء با اسماعیلی بحث کنند و مهدی رحمتی از داخل دروازه به بیرون بیاید تا زدن ضربه پنالتی را مدیریت کند. علی کریمی با خیال آسوده پشت توپ ایستاد اما علیرضا بیرانوند که پیش از این ضربه کریس را مهار کرده بود این بار توپ علی کریمی را از آن خود کرد و در ریباند هم مرتضی تبریزی نتوانست گزندی به دروازه تیم پرسپولیس وارد کند.

 

اما عکسی از این بازی ثبت شده که به نظر می رسد این بار هم استقلالی ها بر زدن ضربه پنالتی با هم بحث کردند و البته شاید هم مشورت بوده است. وریا غفوری توپ را در دست گرفته است و علی کریمی منتظر دریافت توپ است تا پشت ضربه بایستد و در این مسیر محمد دانشگر در حال صحبت با وریا است. در نهایت علی کریمی پشت ضربه ایستاد و یک موقعیت خوب برای گلزنی را از دست داد و در نهایت هم از زمین بازی اخراج شد تا مرد ناکام دربی 90 لقب بگیرد. آیا در این صحنه محمد دانشگر در حال متقاعد کردن وریا غفوری برای این است که زدن ضربه را به علی کریمی محول کند؟ آنچه که مسلم است در این صحنه گفتمانی بین بازیکنان صورت گرفته است و در نهایت علی کریمی پشت ضربه ایستاد.

 

استقلال در یکی دو سال اخیر و در دربی از ضربات پنالتی آسیب دیده است. در دربی قبلی فرشید اسماعیلی قصد داشت با ضربه چیپ دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند اما توپ او به هدف ننشست و به این خاطر صحنه مورد انتقاد قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها