کد خبر : 1638632 | 01 مهر 1398 ساعت 12:05 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایکاردی: به پاریس آمدم که جام قهرمانی بگیرم

مائورو ایکاردی می‌گوید برای فتح جامهای قهرمانی از اینتر به PSG پیوسته چرا که بعد از سالها بازی در اینترمیلان حتی نتوانسته به یک جام دست پیدا کند.

ایکاردی: به پاریس آمدم که جام قهرمانی بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی که از شروع فصل جاری با ترک اینتر میلان به پاری سن ژرمن پیوست تا از این پس برای این تیم فرانسوی به میدان برود می‌گوید با هدف فتح جامهای قهرمانی راهی PSG شده چرا که معتقد است به مرحله‌ای از دوران فوتبالی خود رسیده که نیاز به فتح جام دارد.

 

1436919

 

ایکاردی با یک قرارداد قرضی یک‌ساله راهی پاریس شده اما بر اساس گزارشها PSG این حق را دارد که در پایان این مدت او را با پرداخت 65 میلیون یورو خریداری کند. ایکاردی در دوران حضورش در اینتر برای این تیم در رقابتهای مختلف 124 گل به ثمر رسانده و هشتمین گلزن برتر تاریخ باشگاه است.

 

ایکاردی در این باره گفت:" من برای بازی کردن به اینجا آمده‌ام. وقتی بازیکنی با قرارداد قرضی و گزینه خرید در پایان قرارداد به یک باشگاه ملحق می‌شود باید با تمام وجود تلاش کند تا باشگاه را راضی کند او را در پایان فصل فورا خریداری کند. باید ببینیم تابستان آینده چه پیش می‌آید".

 

ستاره آرژانتینی در ادامه گفت:" من هفتمین سال حضورم در اینتر را پشت سر می‌گذاشتم و رویایم بازی در لیگ قهرمانان با اینتر بود که فصل گذشته به آن رسیدم. ولی ما با اینتر هیچوقت جامی نبردیم. به این فکر افتادم که وقت آن رسیده که به باشگاهی ملحق شوم که جام می‌برد و می‌تواند برای فتح جامهای قهرمانی تلاش کند و نامزد جدی قهرمانی باشد".

 

دیدگاه‌ها