کد خبر : 1638660 | 01 مهر 1398 ساعت 13:35 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار وودوارد به فیل جونز در بازی وستهام

ویدیوی جنجالی از سکوها، دردسر جدید یونایتد

در تصویری ویدیویی از بازی دیروز منچستریونایتد و وستهام به نظر می‌رسد اد وودوارد نایب‌رئیس این باشگاه به فیل جونز بازیکن این تیم می‌گوید ساکت شود. تصویری که بسیار خبرساز شده است.

ویدیوی جنجالی از سکوها، دردسر جدید یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران منچستریونایتد معتقدند در تصویری ویدیویی که از بازی دیروز تیم‌شان مقابل وستهام منتشر شده و اد وودوارد، نایب‌رئیس باشگاه را در حال صحبت با فیل جونز در استادیوم نشان می‌دهد، از لب‌خوانی او پیدا است که وودوارد خطاب به جونز می‌گوید ساکت شود.

 

1436966

 

فیل جونز پیش از شروع این صحنه در حال جویدن آدامس بوده و با لی گرنت، دروازه‌بان سوم یونایتد که کنار او نشسته صحبت می‌کند. اما بعد جونز در حالی دیده می‌شود که سرش را تکان داده و ظاهرا در حال انتقاد از یکی از تصمیم‌های داور است که وودوارد به سمت او برگشته و شروع به صحبت با جونز می‌کند.

 

با دقت به تصویر وودوارد به نظر می‌رسد که او در حال صحبت با کارن شات‌بولت، مدیر روابط عمومی باشگاه است ولی بخش عمده هواداران یونایتد معتقدند وودوارد به سمت فیل جونز برگشته و از او می‌خواهد ساکت شود.

 

عده زیادی از هواداران یونایتد معتقدند با دقت در لب‌خوانی این دو نفر مشخص است که فیل جونز زیر لب می‌گوید: "سولسشر فردا اخراج می‌شود". به همین علت است که وودوارد عصبانی به سمت او برگشته و می‌گوید:" جلوی دوربین‌ها هستیم، تمامش کن".

 

دیدگاه‌ها