کد خبر : 1638661 | 01 مهر 1398 ساعت 13:38 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

فردیناند و درگیری با هواداران یونایتد بر سر سولسشر

ریو فردیناند که دیروز شکست تیم سابق خود مقابل وستهام را در لندن و از نزدیک مشاهده کرده بود، پس از بازی در خیابان های لندن با هواداران ناراضی یونایتد که خواستار اخراج سولسشر بودند رو به رو شد. مواجه ای که باعث ایجاد یک جدل لفظی بین فردیناند و هواداران شد.

فردیناند و درگیری با هواداران یونایتد بر سر سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد این روزها در بدترین فرم خود قرار دارد و نتوانسته انتظار هوادارانش را برآورده کند. تیم سولسشر در بازی دیشب مقابل وستهام نیز با دو گل شکست خورد تا موج انتقادات نسبت به او و تیمش افزایش پیدا کند.

 

در بازی دیروز که در لندن و ورزشگاه خانگی وستهام برگزار شد ریو فردیناند، مدافع سالیان گذشته یونایتد، بازی را از نزدیک مشاهده کرد. فردیناند که پس از بازی از شکست یونایتد بسیار ناراحت به نظر می رسید، پس از خروج از ورزشگاه نیز با هواداران ناراضی و عصبانی یونایتد رو برو شد.

 

1436969

 

هواداران یونایتد پس از مواجهه با فردیناند ناراحتی خود را از وضع موجود تیمشان با  کاپیتان سال های گذشته خود در میان گذاشتند و خواستار اخراج سولسشر، سرمربی ناموفق خود شدند. موضوعی که البته با واکنش تند فردیناند نیز رو برو شد. او با حالتی عصبانی رو به هواداران گفت: "اخراج سولسشر؟ این حرف از کجا آمده است؟ برای چه او باید اخراج شود؟ به نظر شما تعویض هفتگی مربی چیزی را درست می کند؟ دو هفته پیش ندیدم کسی بگوید سولسشر باید اخراج شود. حالا پس از دو هفته همه چیز عوض شده است. اخراج سولسشر حرکتی بدون فکر است. گاهی فقط باید بگذارید تا زمان همه چیز را حل کند."

 

منچستر یونایتد با این شکست هشت امتیازی باقی ماند و به رتبه هشتم جدول سقوط کرد.

 

دیدگاه‌ها