کد خبر : 1638673 | 01 مهر 1398 ساعت 15:03 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

متقاضیان ریاست فدراسیون در عمل هم خوب باشند

واکنش خوش‌خبر به اتفاق عجیب در جشن قهرمانی

خوش‌خبر می‌گوید اطلاعی از سیستم بلیت‌فروشی بانوان ندارد و فقط سهمیه خانواده‌های بازیکنان به او مربوط است.

واکنش خوش‌خبر به اتفاق عجیب در جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ما راجع به قهرمانی تیم والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اول از همه مدال شیرینی را که در کشور خودمان به دست آوردیم، تبریک می‌گویم. بازیکنان خستگی زیادی داشتند که حاصل از لیگ ملت‌ها و دیگر تورنمنت‌ها بود اما اتفاق بسیار خوبی در تهران رخ داد و باعث شد کمی از خستگی بازیکنان از بین برود. البته کار هنوز تمام نشده و جمعه همین هفته باید عازم ژاپن شویم و مسابقات سختی را داریم.

 

او افزود: اتفاق بسیار خوب در این مراسم این بود که مردم تا لحظه آخر که کاپ را بازیکنان بگیرند در استادیوم ماندند و به تیم ایران احترام گذاشتند. واقعا این قهرمانی بدون آن‌ها شیرینی نداشت و من از همین جا دست تک تک هواداران را می‌بوسم. جا دارد از زحمات آقای داوری هم تشکر کنم، تا زمانی که بودند تلاش‌های زیادی انجام دادند و این تیم را با تدارک بسیار خوب را آماده کردند که قهرمان شد.

 

وی همچنین با اشاره به سرنوشت ریاست فدراسیون والیبال اظهار داشت: باید منتظر شویم و ببینیم از بین این 11 نفر چه کسی رای می‌آورد و بر مسند ریاست می‌نشیند. اما هرکسی که بیاید و در راس فدراسیون قرار بگیرد، کار سختی دارد. ریاست بر این فدراسیون که این شرایط را در سطح جهان دارد و این علاقه‌مندان که در سطح ایران دارد، گرداندن آن بسیار سخت است. من مطمئنم کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند حتما در خودشان این ظرفیت را دیده‌اند، امیدوارم همینطور باشد و در عمل هم قدم‌های خوبی را بردارند.

 

خوش‌خبر در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان در جشن قهرمانی لباس فرم نداشتند، عنوان کرد: اشکال کار این بود که من مجبور بودم در تماشاگران بنشینم و اگر اینجا بودم، قرار داشتیم که بازیکنان با لباس فرم بیایند. از بالا وقتی خواستم بیایم پایین ناهماهنگی بود و تا وقتی بیایم دیر شده بود. وگرنه بازیکنان هم لباس فرم آوردند و هم شلوار داشتند اما شلوغی باعث شد این اتفاق نیفتد.

 

سرپرست تیم ملی درباره عدم بلیت‌فروشی برای بانوان و حضور عده‌ای از خانم‌ها در سالن گفت: این را نمی‌دانم و از برگزارکنندگان باید سوال کنید چون من خیلی کار داشتم و در بحث بلیت‌فروشی بانوان نبودم. فقط یک سهمیه‌ای به من دادند که به خانواده بازیکنان بدهم که آن‌ها هم به مرور آمدند و تماشا کردند. بقیه را اطلاعی از سیستمش ندارم.

دیدگاه‌ها