کد خبر : 1638674 | 01 مهر 1398 ساعت 14:55 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

هر بازی ممکن است آخرین بازی من باشد

والورده: در شش بازی 3 پنالتی علیه ما طبیعی نیست

سرمربی بارسا ضمن قبول شرایط نه چندان مطلوب بارسا گفت که سعی دارند تا با کسب دو برد از دو بازی پیش رو آرامش را به تیم برگردانند.

والورده: در شش بازی 3 پنالتی علیه ما طبیعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از 5 بازی با هفت امتیاز جایگاه مناسبی در لالیگا ندارد. بارسا با شکست برابر گرانادا وارد بحران شده و فردا شب محکوم به شکست ویارئال در نوکمپ است. ارنستو والورده سرمربی بارسا این روزها سخت تحت فشار است و زمزمه‌های برکناری او نیز شنیده می‌شود. برد شب گذشته رئال باعث شد تا کهکشانی‌ها فاصله‌ای 4 امتیازی با بارسا پیدا کنند.

 

 

1434289

 

 

ارنستو والورده در نشست خبری بازی با ویارئال و در پاسخ به سوالی در مورد تحول رئال برابر سویا گفت:« فاصله 4 امتیازی با رئال باعث نگرانی من نمی‌شود و نگرانی من بارسلونا است. رئال مثل همیشه در بالای جدول است. اتفاق جدیدی رخ نداده.»

 

اشتباه جونیور فیرپو مقابل گرانادا (که منجر به گل اول حریف شد):«  جونیور همیشه باید در شرایط بازی باشد چرا که در بارسلونا و در سطح اول فوتبال اسپانیا بازی می‌کند. او را بین دو نیمه تعویض کردم ولی در ترکیب ثابت بود. اینجا همه ممکن است اشتباه کنند. از من گرفته تا بازیکنان. هیچکس نمی تواند همیشه بدون اشتباه باشد.»

 

نقش کارلس پرز و آنسو فاتی در بارسا: « هر دو در اختیار تیم اول هستند و اگر در مقطعی نتوانند برای ما به میدان بروند، در اختیار تیم دوم یا جوانان قرار می‌گیرند.»

 

خط خوردن راکیتیچ و ورود آلنیا: « هر دو خوب تمرین کرده‌اند مثل دیگر بازیکنان. اتفاقی نیفتاده است و اگر راکیتیچ نیست یعنی هافبکی دیگر به جای او در فهرست قرار گرفته است. راکیتیچ بابت اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی ناراحت نیست و اگر در چند بازی در فهرست نبوده، به تعدد هافبک‌های‌مان بر می‌گردد.»

 

 

1435876

 

 

افت گریزمان در بازی‌های خارج از خانه: « او به عنوان مهاجم مرکزی بازی کرده و همچون دیگر بازیکنان‌مان در بازی‌های خارج از خانه مثل همیشه نبوده است. این ضعف گلزنی فقط مربوط به گریزمان نیست. سوارز و دمبله هم با چنین مشکلی مواجهند.  باید در فاز تهاجمی بهتر عمل کنیم.»

 

بحران: « دنیای فوتبال اینطور است. در سه روز ممکن است شما را تیمی بحران زده عنوان کنند و در سه روز هم از بحران خارج کنند. باید سعی کنیم از این شرایط بیرون بیاییم. تنها راه، کسب شش امتیاز از دو بازی پیش رو است تا آسوده خاطر شویم. واضح است که فصل را خوب شروع نکرده‌ایم.»

 

احتمال برکناری: « برای ما مربیان هر بازی ممکن است بازی آخر باشد و این اتفاق جدیدی نیست. سال‌های گذشته همیشه تیمی باثبات‌تر بودیم و فاصله خوبی با رقبا ایجاد می‌کردیم ولی امسال شرایط متفاوت است. ناکامی ما در فصل جاری ربطی به اتفاقات مقطع پایانی فصل گذشته ندارد. فصل گذشته هم در مقطعی فاصله امتیازی نزدیکی داشتیم ولی در نهایت قهرمان شدیم. »

 

بیشترین گل خورده در لالیگا: « اگر سازماندهی ما در دفاع خوب باشد، کمتر در ضد حملات غافلگیر می‌شویم. این آمار گل خورده (9 گل) باید مورد توجه ما قرار بگیرد اما خوب، توجه کنید که بوروسیا دورتموند تیمی است که بیشترین موقعیت گل را برابر ما ایجاد کرد ولی موفق به گلزنی نشد. اینکه در شش بازی اخیر سه پنالتی علیه ما اعلام شده طبیعی نیست. همچنین طبیعی نیست که در خانه 4 گل دریافت کرده باشیم. در هر  صورت این آماری است که به ثبت رسیده و باید شرایط را تغییر دهیم.»

 

دیدگاه‌ها