کد خبر : 1638690 | 01 مهر 1398 ساعت 16:36 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بارسا از کدام پنالتی‌ها گلایه دارد؟

ارنستو والورده امروز در نشست خبری خود گفت که اعلام سه پنالتی علیه بارسلونا در شش بازی ابتدای فصل طبیعی نیست.

سرمربی بارسا از کدام پنالتی‌ها گلایه دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا شروع خوبی در این فصل نداشته و در لالیگا پس از 5 بازی با کسب هفت امتیاز در رده هشتم قرار دارد. در لیگ قهرمانان نیز بارسا در اولین بازی خود با خوش‌شانسی از شکست برابر دورتموند فرار کرد؛ در حالی که اگر مهار پنالتی رویس توسط تراشتگن نبود، بارسا شکست خورده زمین را ترک می‌کرد.

 

 

1435418

 

 

در این فصل بارسا شش بازی انجام داده و داوران سه پنالتی علیه‌ش اعلام کرده‌اند. زمانی بارسا معروف به تیمی بود که به ضررش پنالتی نمی‌گرفتند اما در نیمی از بازی‌های این فصل بارسا بر علیه این تیم اعلام پنالتی شده است که دو تای آن به گل تبدیل شده.

ارنستو والورده این اتفاق را طبیعی نمی‌داند. مروری بر این پنالتی‌ها نشان می‌دهد که تصمیم داوران درست بوده است. دو پنالتی با دخالت وی ای ار اعلام شده و یک پنالتی را هم داور بازی سوت زده است.

 

در هفته سوم لالیگا بارسا در حالی که 2-1 در زمین اوساسونا پیش بود، برخورد توپ به دست پیکه با دخالت وی ای آر پنالتی اعلام شد و تورس آن را تبدیل به گل مساوی میزبان کرد. در قانون جدید داوری هر برخورد توپ به دست در محوطه جریمه بدون در نظر گرفتن عمدی یا غیرعمدی بودنش، پنالتی است.

 

بارسا در برابر دورتموند هم یک پنالتی به حریف داد. خطای سمدو روی سانچو قطعا پنالتی بود ولی تراشتگن توانست ضربه مارکو رویس را مهار کند.

 

پنالتی سوم هم شنبه شب گذشته در بازی با گرانادا به ضرر بارسا اعلام شد. آرتورو ویدال سه دقیقه پس از ورودش به زمین در محوطه جریمه با دست به توپ ضربه زد و با دخالت وی ای آر پنالتی اعلام شد تا گرانادا حساب کار را 2-0 کند.

 

 

1436999

دیدگاه‌ها