کد خبر : 1638692 | 01 مهر 1398 ساعت 17:00 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر سویا: رئال یک تیم بی‌رحم است

مونچی مدیر ورزشی سویا اعتراف کرد که برابر بهترین رئال مادرید ماه‌های اخیر شکست خورده‌اند.

مدیر سویا: رئال یک تیم بی‌رحم است

به گزارش "ورزش سه"، سویا و رئال شب گذشته در سانچس پیسخوان به مصاف هم رفتند و در نهایت کهکشانی‌ها با گل دقیقه 64 کریم بنزما پیروز از میدان خارج شدند. رئال پس از 4 سال توانست در زمین سویا دست پر خارج شود؛ در حالی که پس از شکست سنگین از پی اس جی روحیه خوبی هم نداشت. این بهترین بازی رئال پس از بازگشت زیدان بود.

 

 

1436847

 

 

مونچی مدیر ورزشی سویا در مورد بازی گفت:« شاهد یک رئال مادرید بسیار خوب و منسجم بودیم. رئال در سطح بالای خودش بود و هیچ شباهتی به تیمی که چهارشنبه مغلوب پی اس جی شد، نداشت. رئال نشان داد که امسال برای قهرمانی می‌جنگد و مقابله با چنین تیمی همیشه دشوار است. در نیمه اول دو موقعیت گل روی اشتباه ما به دست آوردند و در نیمه دوم در حالی که ما تیم بهتر زمین بودیم، به ما گل زدند. رئال تیمی بی‌رحم است و اشتباهات شما را نمی‌بخشد. فعلا برای آنالیز بازی زود است و باید استراحت کنیم.»

 

مونچی ادامه داد:« نتوانستیم شوت داخل چهارچوب داشته باشیم و این یک واقعیت است. در مجموع بازی کم‌موقعیتی را شاهد بودیم. رئال سه موقعیت در طول مسابقه داشت و یک گل زد. ما هرگز زیر فشار مداوم این تیم نبودیم ولی باید قبول کرد که این بهترین رئال ماه‌های اخیر بود.»

 

 

1436840

 

 

دیدگاه‌ها