کد خبر : 1638726 | 01 مهر 1398 ساعت 19:37 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

دومین قضاوت دکتر بیژن در لیگ؛ این‌بار آبی‌ها

بیژن حیدری روز پنجشنبه برای دومین‌بار در لیگ نوزدهم به میدان خواهد رفت و پس از قضاوت دیدار پرسپولیسی‌ها در هفته دوم حالا باید بازی آبی‌ها را داوری کند.

دومین قضاوت دکتر بیژن در لیگ؛ این‌بار آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بیژن حیدری را می‌توان یکی از مهمترین داورانی دانست که در لیگ هجدهم به میدان رفت و توانست به عنوان یکی از داوران الیت فوتبال ایران در آسیا نیز به قضاوت بپردازد اما پس از آغاز بازی‌های لیگ نوزدهم او را تنها در یک دیدار دیدیم و پس از آن دیگر خبری از او نبود تا این‌که امروز و در لیست داوران قضاوت کننده در هفته پنجم بازی‌های لیگ، نام او را دیدیم.

 

در لیگ نوزدهم، بیژن حیدری را برای اولین‌بار در هفته دوم بازی‌ها و در تبریز به میدان رفت و دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس را قضاوت کرد که در نهایت با یک گل به سود تبریزی‌ها به پایان رسید. حیدری پس از آن در بازی‌های هفته سوم و چهارم به دلیل حضور در مسابقات زیر ۱۶ سال آسیا که از سوی AFC انتخاب شده بود، قضاوت نکرد تا در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته پنجم در اصفهان بین دو تیم استقلال و ذوب‌آهن به میدان برود و به قضاوت بازی یاران استراماچونی و علیرضا منصوریان بپردازد و بدین ترتیب دومین قضاوت امسال خود را نیز اختصاص به یکی از دیگر تیم‌های بزرگ پایتخت بدهد.

دیدگاه‌ها