کد خبر : 1638788 | 02 مهر 1398 ساعت 09:35 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

سوشا علامت سوال بزرگ ترکیب نفت برابر تیم یحیی!

به نظر می رسد مهدی تارتار با توجه به عملکرد مناسب شاگردانش در دیدار با سپاهان اصفهان تغییری در ارنج اصلی برای مصاف با شهر خودرو ایجاد نکند.

سوشا علامت سوال بزرگ ترکیب نفت برابر تیم یحیی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در هفته ابتدایی لیگ با قرعه سختی روبرو شده بود توانست برابر تیم‌های سپاهان اصفهان، استقلال تهران، تراکتور آذربایجان و صنعت نفت آبادان به تساوی‌های با ارزشی برسد.


شاگردان مهدی تارتار که بسیار جنگجو و خستگی‌ناپذیر در لیگ حاضر شدند باید فردا و در دیدار با شهر خودرو یک بازی سخت را تجربه کنند، شهر خودرویی که پس از برد در بازی‌های ابتدایی، در هفته قبل و در خانه برابر فولاد خوزستان شکست خورده است.


به نظر می‌رسد که مهدی تارتار با توجه به عملکرد خوب و جنگجویانه‌ی بازیکنانش با همان ترکیب بازی با سپاهان به این دیدار برود که تنها علامت سوال آن حضور و یا عدم حضور سوشا مکانی به دلیل مصدومیت است. البته نفتی‌ها به غیر از سوشا، حبیب فرعباسی را روی نیمکت دارند که در سه هفته ابتدایی عملکرد خوبی از خود نشان داده بود.


ترکیب ۱۱ نفره نفت مسجدسلیمان در دیدار با سپاهان به شرح زیر است همان ترکیبی که انتظارش را برای دیدار با سپاهان اصفهان داریم:


سوشا مکانی ، محمد طیبی، حامد نور محمدی ،علیرضا علیزاده ، حسین ابراهیمی ، میثم نقی‌زاده ،سعید آهنی ،مجید عبدی، سجاد جعفری، میلاد خدایی ،میر هادی میرجوان.


گفتنی است تنها غایب قطعی دیدار عباس عسگری هافبک  این تیم است که به دلیل پارگی رباط صلیبی دیگر نمی‌تواند تا نیم‌فصل در ترکیب زردهای زاگرس به میدان برود.

دیدگاه‌ها