کد خبر : 1638789 | 02 مهر 1398 ساعت 09:36 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل ایرانی و خارجی برای حضور در ترکیب نکونام

زوج ایوب والی و عارف آقاسی در دو هفته اخیر فوق‌العاده عمل کردند و توانستند نمره بسیار خوبی دریافت کنند و دو کلین شیت در دو بازی برابر سپاهان و شهرخودرو برای قرمز های اهواز ثبت شده است.

دوئل ایرانی و خارجی برای حضور در ترکیب نکونام

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان در حالی موفق شد شهر خودرو مشهد را شکست بدهد که برای دومین بازی پیاپی توانست دروازه‌اش را بسته نگه‌دارد. زوج خوزستانی ایوب والی و عارف آقاسی در چهار بازی اخیر عملکرد درخشانی داشته‌اند و در بازی با شهر خودرو نیز موفق شدند تا با کمک شهاب گردان و دیگر بازیکنان تیم دومین کلین شیت فصل فولاد را ثبت کنند.

 

عارف آقاسی که در آخرین اردوی تیم ملی امید غایب بوده جلوی چشم فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید که از نزدیک بازی شهر خودرو و فولاد را تماشا می‌کرد، عملکرد قابل توجهی از خود نشان داد تا از اصلی‌ترین گزینه‌های خط دفاعی تیم ملی امید باشد.


با توجه به درخشش دو مدافع خوزستانی، موسی کولیبالی و انس بنی یاسین دو مدافع خارجی قرمزهای اهواز برای رسیدن به ترکیب اصلی کار سختی را در پیش خواهند داشت،  به نظر نمی آید که نکونام بخواهد با توجه به عملکرد اخیر مدافعان خیلی زود به ترکیب تیم برنده در خط دفاع دست بزند.

 

قرمزهای اهواز باید روز پنج شنبه در ورزشگاه فولاد آرنا میزبان تیم پیکان و حسین فرکی سرمربی سابق‌شان باشند، فرکی با فولاد قهرمان ایران شده و خاطرات بسیار خوبی در این تیم دارد و قطعاً نبرد زیبایی را هفته آتی شاهد خواهیم بود.

دیدگاه‌ها