کد خبر : 1638820 | 02 مهر 1398 ساعت 11:25 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

توپ در زمین ویسی

مسیگر: نتایج ضعیف به خاطر مسایل مالی نیست

تیم را به لیگ برتر نیاوردیم که دوباره به لیگ یک برگردیم. سه ماه بود در پی مجوز حضور در لیگ برتر بودیم. اگر نمی‌خواستیم در لیگ برتر بمانیم همه چیز را به حال خود رها می‌کردیم.

مسیگر: نتایج ضعیف به خاطر مسایل مالی نیست

به گزارش "ورزش سه"، سعید مسیگر - مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفتگویی که با میزان داشت علاوه بر اشاره به این موضوع، در خصوص نتایج ضعیف این تیم و دلایل آن گفت: «مشکل تیم ما بیشتر کیفیت فنی است. ویسی هم در آخرین مصاحبه خود اشاره کرد که تیم ما ضعیف است. فعلا که مقصر بازیکنان هستند! بحث مالی جداگانه است. شما باید تیم را به جایی برسانید و بعد بحث مالی را مطرح کنید. ما بعد از تیم سایپا تیم دومی بودیم که تمرینات را شروع کردیم. در نتیجه زمان کافی در اختیار مربیان و بازیکنان گذاشتیم تا هم بدنسازی کنند و هم سه اردوی خوب تدارک دیدیم. در نتیجه هر چقدر هم بازیکنانمان ضعیف باشند حداقل می‌توانستیم یک تیم بسازیم که کیفیت متوسط داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداده است. امیدوارم این هفته اتفاقات خوبی رخ دهد.»

 

او در خصوص اشاره برخی به مشکلات مالی تیم شاهین و اینکه دلایل نتایج ضعیف این تیم مشکلات مالی بوده ادامه داد: «بازیکنان می‌توانند نتایج را گردن مشکلات مالی بیندازند، اما واقعا موضوع مشکلات مالی نیست. تا هفته هشتم کسی نمی‌تواند مشکل مالی را به خاطر نتایج ضعیف مطرح کند چون ممکن است حتی در اداره‌ها هم پرداخت‌ها یکی دو ماه به تاخیر بیفتد. بحث مالی زمانی پیش می‌آید که شما تا نیم فصل پول نگرفته یا کم گرفته باشید، نه این که بعد دو سه بازی ۱۰ درصد پول گرفته باشیم و این حرف‌ها را بزنیم.»

 

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در توضیحی شفاف در خصوص علت عدم نتیجه‌گیری تیم و هم چنین وضعیت عبدالله ویسی گفت: «وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد اول من، ویسی و بعد بازیکنانش مقصر شناخته می‌شوند. به هر حال در شکست‌ها همه مقصر هستند. همانطوری که در پیروزی‌ها همه سهم دارند. ویسی به تنهایی مقصر نیست و ما و بازیکنان هم مقصر هستیم. امیدوارم حرکتی انجام شود و به جای گشتن دنبال مقصر راهکاری پیدا کنیم که بتوانیم نتیجه بگیریم.در تیمی که با قیمت پایین و بازیکنان جوان بسته می‌شود، نمی‌شود در مورد تغییر کادر فنی زود تصمیم گرفت چرا که تیم را به هر مربی که تحویل دهید در اولین اقدام می‌گوید من تیم را نبستم. پس اگر تیم جوانی بسته‌اید باید فرصت کافی در اختیار سرمربی قرار دهید تا بتواند تیم را جمع و جور کند چون مربی تیم را با توجه به شناخت روحی که از بازیکنانش دارد بسته است. پس اگر مربی دیگری بیاید فکر نمی‌کنم نتیجه خوبی داشته باشد. در نتیجه تا جایی که بشود از ویسی حمایت می‌کنم.»

دیدگاه‌ها