کد خبر : 1638828 | 02 مهر 1398 ساعت 12:00 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود حضور دو نماینده از لیورپول

غیبت نماینده‌های سیتی در تیم منتخب فیفا

با راه یافتن آلیسون و فن‌دایک از لیورپول و ادن هازارد به عنوان بازیکن فصل گذشته چلسی به تیم منتخب فیفا در مراسم THE BEST هیچیک از بازیکنان منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر در این تیم جایی ندارد.

غیبت نماینده‌های سیتی در تیم منتخب فیفا

به گزارش "ورزش سه"، مراسم بهترین‌های فیفا دیشب در شهر میلان برگزار شد و جوایز بهترین‌های سال گذشته فوتبال دنیا قهرمان‌های خود را شناخت. جایزه بهترین بازیکن مرد فوتبال دنیا به لیونل مسی، ستاره بارسا تعلق گرفت تا او با پیشی گرفتن از رقبایش کریستیانو رونالدو و ویرژیل فن‌دایک به این جایزه دست یابد. در این مراسم فیفا تیم یازده نفره منتخب خود برای سال گذشته را هم معرفی کرد. یکی از نکات جالب این تیم منتخب، عدم حضور هیچ‌یک از بازیکنان منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در این فهرست بود.

1437190

لیگ برتر انگلیس در تیم منتخب فیفا سه نماینده دارد. آلیسون، سنگربان برزیلی لیورپول به عنوان بهترین دروازه‌بان سال گذشته انتخاب شده و ویرژیل فن‌دایک هم‌تیمی او دومین بازیکن لیگ برتری این تیم بود. ادن هازارد، ستاره این روزهای رئال که فصل گذشته با پیراهن چلسی بازی می‌کرد سومین نماینده لیگ برتری تیم منتخب فیفا بود.

1437188

آلیسون علاوه بر راه یافتن به تیم منتخب فیفا، به عنوان بهترین دروازه‌بان مرد سال گذشته انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد. بعضی هواداران منچسترسیتی معتقد بودند دروازه‌بان تیم‌شان ادرسون می‌توانست به جای سنگربان لیورپول به تیم منتخب راه یابد تا قهرمان لیگ برتر دست‌کم یک نماینده در تیم منتخب دنیا داشته باشد. اما این اتفاق نیفتاد تا شاگردان پپ گواردیولا با اینکه فصل گذشته با ثبت رکورد تاریخی 98 امتیاز در لیگ برتر و فتح این لیگ هیچ نماینده‌ای در فهرست یازده نفره فیفا نداشته باشند.

تیم منتخب فیفا به شرح زیر معرفی شد:

آلیسون – لیورپول

راموس- رئال مادرید

فن دایک – لیورپول

دلیخت – آژاکس

مارسلو – رئال مادرید

مودریچ – رئال مادرید

دی‌یونگ – آژاکس

مسی – بارسلونا

هازارد – چلسی

امباپه – پاری سن ژرمن

رونالدو - یوونتوس

دیدگاه‌ها