کد خبر : 1638837 | 02 مهر 1398 ساعت 12:40 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت مدیران یونایتد از سولسشر با وجود نتایج ضعیف

دیلی‌میل می‌گوید با وجود فشارهای شدید بر اوله‌گنار سولسشر، منچستریونایتد از او حمایت کرده و قصد دارد در ماه ژانویه برای تقویت تیم بودجه قابل توجهی در اختیار او قرار دهد.

حمایت مدیران یونایتد از سولسشر با وجود نتایج ضعیف

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد با وجود نتایج ضعیف منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر و فشارهای شدیدی که بر اوله‌گنار سولسشر، سرمربی این تیم وارد می‌شود، مدیران باشگاه از او حمایت کرده و معتقدند او همچنان گزینه مناسبی برای هدایت شیاطین سرخ است.

 

1437198

 

شاگردان سولسشر بعد از شکست 2-0 مقابل وستهام در این هفته به رتبه هشتم جدول لیگ برتر سقوط کردند. یونایتد از 19 بازی اخیر خود در ده بازی شکست خورده است. با این‌حال، سولسشر که از ماه مارس به عنوان سرمربی دائمی یونایتد منصوب شده همچنان مورد حمایت مدیران باشگاه قرار دارد و سلسله مراتب یونایتد معتقد است سولسشر روند بازسازی این تیم را آغاز کرده و برای رسیدن به نتایج دلخواه به زمان نیاز دارد.

 

دیلی‌میل می‌گوید مدیران یونایتد از سولسشر حمایت کرده و اگر او در ماه ژانویه بخواهد تیمش را تقویت کند، بودجه قابل توجهی در اختیارش خواهند گذاشت. یونایتد به درخواست سولسشر در فصل تابستان 150 میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرد و هری مگوایر، آرون وان بیساکا و دنیل جیمز را به خدمت گرفت.

 

یونایتد در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به مهاجم نیاز دارد و این روزها فقدان دو مهاجم از دست رفته‌اش روملو لوکوکا و الکسیس سانچس را احساس می‌کند. به نظر می‌رسد جذب مهاجم یکی از اولویت‌های سولسشر در ماه ژانویه باشد.

 

دیدگاه‌ها